AgricUla Simplex --> AgricOla Simplex

Pagina: 1
Acties:

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-02 18:00
Voor de frontpage mensen: als iemand echt een faler is heeft hij als status "agricUla simplex", dit moet uiteraard agricOla zijn, als je tenminste "boer" bedoelt. Het gaat hier over de tweakers.net status die in iemands profiel staat. je kan bijvoorbeeld "godlike" zijn als je heel veel karma hebt. Agricola simplex is denk ik de laagste status, die krijg je als je een negatief karma hebt.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Hier is al vaker over gesproken. Ik geloof dat het gewoon een geintje was.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik heb er nog even over nagedacht, en ik denk eigenlijk dat het is gedaan om het agrarisch deel der natie niet voor het hoofd te stoten. Zo komt Femme uit de Achterhoek (toch? Of was het Polen? Iets ten oosten van Woerden in elk geval) en die zou niet meer over straat kunnen als hij mensen op structurele basis voor domme boer liet uitmaken. Dat is uiteraard even los van je kan aanvoeren dat het hier juist geen pleonasme betreft en dat de inherente relatie tussen boeren en domheid ontbreekt, maar dat snappen die boeren natuurlijk toch niet O-)

Agricula, juist omdat het niets betekent, kan veilig gebruikt worden :*)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-03 22:54

silverstorm

tearing me apart

Femme=boer?
Achterhoekers=boer?
Rataplan schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:12:
Iets ten oosten van Woerden in elk geval
Alles ten oosten van Woerden=boer?
Rataplan schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:12:
maar dat snappen die boeren natuurlijk toch niet O-)
Boeren=dom?

/me aait Raraplan
Ik begrijp wat je bedoelt hoor;)

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe