Ik heb gisteren het stuur leverbaar zien staan bij Salland en ik kon het niet laten om het te bestellen.
Vanmiddag kan ik 'm ophalen en ik zal m uitgebreid gaan testen en een review schrijven als de tijd daar is.
Ik heb vertrouwen in de kwaliteit van het stuur, omdat ik vroeger al eens begon met het TM T1 stuurtje.
Alleen de pedalen daarvan waren erg slecht, d.w.z. de pedalen zelf en ook de veren binnenin, welke wel eens kapot knapten maar daarvoor kon je gratis een vervangende set krijgen.
Ik heb de pedalen zelf verbeterd met een zwaar elliptisch gebogen alluminium exemplaar. Ging ineens een stuk beter, sterker nog, mijn tijden in diverse racesims verbeterde zowaar.
Kwam ook wellicht doordat ik zelf ook schakelflippers monteerde met microschakelaartjes uit een andere (TM) joystick.
Later kocht ik een keer een TM Formula Pro welke toch wel een stukje beter was en ook geen pedalen mod nodig had vond ik.
Tevens ondersteunde deze de gescheiden pedalen functie. (3 assen)
Ook hier heb ik handige schakelflippers gemaakt die het nog steeds fantastische doen.
(Misschien had ik toen moeten solliciteren bij TM?

)
Ook dit stuur heb ik jaren gehad.
Maar ook aan kwaliteit komt een eind want ze slijten nu eenmaal.
Ik heb dus wel vertrouwen in Thrustmaster.
En voor wat betreft de drivers die zullen wel spoedig volgen (denk ik).
Want anders kon ik nog wel eens een negatieve review insturen en dat kost ze minimaal wel weer een honderdtal klanten.