Heb ik eindelijk mijn SATA schijf geinstalleerd na best veel moeite met drivers, en dan heb ik het volgende:
SATA disk WD 250 GB, in twee partities gedeeld, een van 80 en een van 170 globaal.
Er staat rechts onderin continu een icoontje die aangeft dat ik de hardware veilig kan verwijderen.
Als ik daar op klik krijg ik alleen de optie om mijn SATA schijf met twee partities te verwijderen.
1. Dit kan dus niet omdat het in gebruik is
2. Dit wil ik ook helemaal niet.
Het icoontje blijft staan en gaat niet weg.
Weet iemand hoe ik het icoontje weer wegkrijg?
Het is hetzelfde icoorntje voor als je een USB memorystick erin drukt en m daarmee moet verwijderen.
Als ik rechtermuisklik doe op het icoontje dan krijg ik alleen de optie om de hardware veilig te verwijderen.
De tweede partitie is geformateerd tot maar 80 GB of zo. De rest is niet beschikbaar gemaakt door de format, terwijl windows de schijf wel ziet al 170 GB.
Is dit een probleem van windowsXP zonder SP2?
Of is dit te wijten aan mijn BIOS?
Moederbord: Asus A8N-Sli deLuxe. (standaard BIOS)
Hier kom ik wel uit waarschijnlijk Hoop ik maar ervaringen delen mag gerust hoor.
Het eerste probleem is echter erger.:|
Dank!
Antony
SATA disk WD 250 GB, in twee partities gedeeld, een van 80 en een van 170 globaal.
Er staat rechts onderin continu een icoontje die aangeft dat ik de hardware veilig kan verwijderen.
Als ik daar op klik krijg ik alleen de optie om mijn SATA schijf met twee partities te verwijderen.
1. Dit kan dus niet omdat het in gebruik is
2. Dit wil ik ook helemaal niet.
Het icoontje blijft staan en gaat niet weg.
Weet iemand hoe ik het icoontje weer wegkrijg?
Het is hetzelfde icoorntje voor als je een USB memorystick erin drukt en m daarmee moet verwijderen.
Als ik rechtermuisklik doe op het icoontje dan krijg ik alleen de optie om de hardware veilig te verwijderen.
De tweede partitie is geformateerd tot maar 80 GB of zo. De rest is niet beschikbaar gemaakt door de format, terwijl windows de schijf wel ziet al 170 GB.
Is dit een probleem van windowsXP zonder SP2?
Of is dit te wijten aan mijn BIOS?
Moederbord: Asus A8N-Sli deLuxe. (standaard BIOS)
Hier kom ik wel uit waarschijnlijk Hoop ik maar ervaringen delen mag gerust hoor.
Het eerste probleem is echter erger.:|
Dank!
Antony
there's no place like cloudbase