damp mp3

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Llouizzz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-08 14:19
beste tweakers

ik heb een stelletje compaqs liggen.ik wil daar wel een MS-DOS mp3 speler van maken ik heb DAMP leren kennen ik weet niet of die te betrouwen is . spaar me alsjeblieft voor het te gaan zoeken op google want ik heb het al gedaan en enkel damp gevonden. willen jullie mij helpen aub

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:34
Ik heb geen idee waar je t over hebt :x

• Llouizzz

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:27
Als ik zoek bij Google naar [google]dos mp3 player[/google] dan kom ik er echt wel meer tegen, o.a. dosamp en jukemp3. Ik ken ze verder niet maar het leek me nogal sterk dat er niet meer te vinden zouden zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door Caeruleus op 01-12-2005 12:33 ]

no animals were harmed during the production of this message

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 11:36

dlmh

Lo-Fi

Er zijn ook bootable Linux CD's die diezelfde functionaliteit hebben. Kan natuurlijk geboot worden vanaf HDD. MS-DOS wordt bijna niks meer voor ontwikkeld, dus ik zal daar niet te lang naar zoeken.

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

• Llouizzz
ok maar welk is de beste ???? enige ervaringen?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik snap je vraag niet. Vraag je nu of DAMP een beetje lekker werkt (dat is eenvoudigweg proberen volgens mij), of vraag je of er nog andere DOS MP3 spelers zijn (hier zie je dan diverse andere programma's)?

Overigens kan je ipv. DOS, ook Linux zonder GUI overwegen. Wat voor Compaq's trouwens? Die zijn er in vele snelheidsklassen :P

edit:

Oeh. Ik ben vrij traag geloof ik. Maar mijn vragen gelden nog steeds. Bij DOS tools kan je trouwens heel makkelijk zelf proberen. Er zijn er misschien een half dozijn en niet werkende tools zijn met del zo weer weg.

[ Voor 25% gewijzigd door F_J_K op 01-12-2005 12:35 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Llouizzz
heb nu al google afgezocht en niets gevonden

wel een verandering in het systeem

pentium celeron 400/66 Mhz snelheid
(voorloopig) hdd wdc 3.2 GB
32 MB ram

[ Voor 97% gewijzigd door Llouizzz op 09-12-2005 21:20 ]

• Llouizzz
ka O-) n aub iemand me helpen :)

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:41

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Ons is je probleem nog steeds niet duidelijk. Wil je mp3 spelers voor dos...zie dan de links van fjk & caruleus, ands moet je even duidelijk maken wat nou eingenlijk je vraag is. 8)7

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Llouizzz
ik weet het eigenlijk niet goed maar ik zal het zo zegen

ik wil dat als ik mijn computer aanleg dat hij automatisch muziek speelt
en om te stoppen hem gewoon af leggen . die liedjes moeten op een 16x2 lcd scherm staan
hij moet bediend worden met afstandbediening of via iets anders
als er een cd ingestoken wordt moet ik de keuze hebben om hem aftespelen

ik hoop dat dit genoeg is

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is Movix dan niet gewoon een optie?
en bedoel je met aanleggen en afleggen gewoon aan en uit zetten?

• Llouizzz
ja
:)

ps wat is movix

[ Voor 60% gewijzigd door Llouizzz op 10-12-2005 12:36 ]

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik snap echt totaal niet waarom je geen Google gebruikt. Je hebt je antwoord dan 300x sneller en duidelijker. Je zegt trouwens dat je niks met Google vindt over Damp. Maar als je Damp invult in het zoekveld en op enter drukt, wat staat er dan bovenaan als resultaat :?

Damp werkt redelijk goed, net als movix en mpxplay. De laatste heeft mijn voorkeur. MPXplay in combinatie met een simpel bat bestandje + een win98 boot diskette image + brandprogramma, kun je een cd maken waarmee je pc opstart en muziek begint af te spelen. Vol automatisch.

[ Voor 19% gewijzigd door dr snuggles op 10-12-2005 12:55 ]

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

http://sourceforge.net/projects/movix/

Dit had je zelf overigens doodsimpel kunnen vinden als je dit gewoon even in google had ingetikt. een beetje eigen moeite verwachten we wel.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

louisver:

Het wordt nu eens tijd dat je zelf wat laat blijken aan inzet. Je laatste vraag, 'wat is movix?' had je voor je zelf eerder kunnen beantwoorden dan de tijd die je nodig had om het hier te posten. ;) Ook is je nu al vaker gevraagd wat je nu bedoelde. Welke mp3-spelers er onder DOS zijn werd al aangegeven door F_J_K, die je ook al vroeg om wat openstaande vragen te beantwoorden. Ik merk niets van je eigen inzet, en dat waarderen we toch wel op GoT. Zie daarvoor ook nog even Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden :)

Daarnaast kan je met een beetje batch-scripting of wat programma's uitproberen best op je antwoord komen. Echter, de specifieke dingen waar je om vroeg (LCD-out, Remote Control) is eerder afhankelijk van welke poort deze dingen op draaien. :) Ik neem echter wel aan dat je Google nog steeds werkt, dus ga eerst eens zelf op zoek. ;)

Mocht je er uiteindelijk nog niet uitkomen, dan mag je van mij best een nieuw topic openen. Geef dan wel duidelijk aan, wat je nou bedoelt, waar je al naar gezocht hebt, waarom dat eventueel niet hetgene was waar je naar zocht. :) Kom met voorbeelden, geef aan met welke zoektermen je gezocht hebt en meer van die dingen.

Kortom, in je huidige topic mis ik veel te veel van je eigen inzet, daarom sluit ik het. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.