louisver:
Het wordt nu eens tijd dat je zelf wat laat blijken aan inzet. Je laatste vraag, 'wat is movix?' had je voor je zelf eerder kunnen beantwoorden dan de tijd die je nodig had om het hier te posten.

Ook is je nu al vaker gevraagd wat je nu bedoelde. Welke mp3-spelers er onder DOS zijn werd al aangegeven door F_J_K, die je ook al vroeg om wat openstaande vragen te beantwoorden. Ik merk niets van je eigen inzet, en dat waarderen we toch wel op GoT. Zie daarvoor ook nog even
Algemene gedragsregels (Netiquette) en
Policy: Alle regels die op het forum gelden
Daarnaast kan je met een beetje batch-scripting of wat programma's uitproberen best op je antwoord komen. Echter, de specifieke dingen waar je om vroeg (LCD-out, Remote Control) is eerder afhankelijk van welke poort deze dingen op draaien.

Ik neem echter wel aan dat je
Google nog steeds werkt, dus ga eerst eens zelf op zoek.
Mocht je er uiteindelijk nog niet uitkomen, dan mag je van mij best een nieuw topic openen. Geef dan wel
duidelijk aan, wat je nou bedoelt, waar je al naar gezocht hebt, waarom dat eventueel niet hetgene was waar je naar zocht.

Kom met voorbeelden, geef aan met welke zoektermen je gezocht hebt en meer van die dingen.
Kortom, in je huidige topic mis ik veel te veel van je eigen inzet, daarom sluit ik het.