Toon posts:

[Outlook 2000] Global Address List

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week heb ik alle mailboxen gemigreerd van Exchange 5.5 naar Exchange 2003.
Ging allemaal vrij spoel en zonder issues.

Echter...

ZIjn er een aantal Outlook 2000 clients die kijken naar de verkeerde Global Address List.
Wanneer ik ook de properties opvraag op de client kijkt deze naar de 5.5 server ipv de 2003/AD
De oplossing die ik tot nu toe gevonden heb is het Exchange profiel opnieuw aanmaken bij de user zelf.
Echter is dit geen werkbare oplossing voor een paar honderd gebruikers.
Ik zoek dus iets waardoor ik het in 1x kan aanpassen. Ik heb al geprobeerd om voor de desbetreffende user in het Registry het adres van de 5.5 server naar de 2003 server te veranderen maar dat hielp helaas niet.

Ook heb ik geprobeerd om de Exchange Profile Update tool te gebruiken, echter heeft dat ook geen effect.

Het vreemde is dus ook, men ziet geen nieuwe users verschijnen in de GAL en ziet zelfs nog users die al enkele weken uit het systeem zijn gedelete.

De toegang tot de mailboxen e.d. gaat allemaal prima, enkel de GAL werkt dus niet goed.
De 5.5 server is wel nog in de lucht.

Heeft iemand dit wel eens eerder mee gemaakt? of nog wellicht nuttige tips voor mij, ik hou me aan bevolen!