Toon posts:

internetsites geblockt in het buitenland

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit momenteel in Dubai, en als ik zit te internetten zijn een aantal/heleboel sites geblokkeerd ( ze plannen nu zelfs om al het verkeer via Skype te gaan blokeren, omdat ze alles willen monitoren). Nu probeer ik via een andere anonymous proxy te surfen, maar op een of andere manier zie ik toch nog steeds dat ik via de proxy van de emirates surf. Is er een manier om dit te omzeilen?

Ik heb al verschillende proxys geprobeerd, maar ook al zoek ik via google, dan kan ik nog die site niet openen, want ook dat is dan geblokkeerd

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Je hebt de oplossing denk ik al gevonden maar de overheid van Dubai weet natuurlijk ook al dat mensen opzoek zijn naar proxies.
De enige oplossing is denk ik het vinden van een onbekende proxy site.
Of je zou er zelf 1 op moeten zetten in het buitenland.
Mbv een dedicated server zou dat niet zo moeilijk moeten zijn.
Voor 60$ kan je al een dedicated server in Amerika huren waar je praktisch alles op mag draaien.
Misschien is je eigen proxy opzetten wel de makkelijkste oplossing. =)
Versleutel je zooi wel goed want in Dubai zullen ze het niet echt kunnen waarderen denk ik. :P

http://www.zensur.freerk.com/

[ Voor 3% gewijzigd door -=bas=- op 02-12-2005 00:57 ]

Senile! Senile Oekaki

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Je kan natuurlijk ook een SSH tunnel opzetten naar een server waar ze volledig internet toegang hebben. Dan via die SSH tunnel internetten, het enige wat zij dan kunnen zien is jou ssh verbinding en verder niets!

Zo doe ik het ook bij het bedrijf waar ik MCSE cursussen volg en alleen maar naar microsoft.com en nog een paar sites mag maar geenees de msdn help online kan bekijken.

[ Voor 30% gewijzigd door jjbstolk op 02-12-2005 16:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
thanks, zelfs bovengenoemde site is geblockt! De volgende keer vanuit NL alvast naar een oplossing zoeken. en evt via VPN? zou dat ook een optie zijn? moet dan wel mijn pc in nl aanlaten staan maar toch

Verwijderd

In Nederland via een kennis/familielid oid laten regelen en niet wachten tot je weer thuis bent ?

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 17:06
Vind het jammer dat dit soort dingen gebeuren in het buitenland; een maand van mij woon op Fiji en zelfs daar met een normale internetaansluiting (128/128 flat fee) kan je niet eens naar nu.nl, fok.nl, of bijvoorbeeld tweakers.
Hij doet het nu ook via een proxy, leuk hoor uitleggen via de telefoon :X

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Kijk eens naar het Tor network. http://tor.eff.org/

Nu weet ik dat die site ook geblokkeerd is, dus heb ik hier even een win32 binary voor je gemirrored: http://kiwi.hlm.cyberhq.nl/~marco/tor-0.1.0.15-win32.exe

Tor werkt als een SOCKS proxy. Eigenlijk bedoeld voor anoniemiteit, maar dit soort geintjes kun je er in principe ook mee omzeilen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Pagina: 1