Toon posts:

Subfolder domeinnaam redirecten

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een wellicht simpel vraagje. Ik heb een domeinnaam bij lycos, en wil deze doorlinken naar een tripod website. Bij mijn webpointing kan ik mijn domeinnaam doorlinken naar een url. Dit heb ik gedaan en dit werkt ook als je www.mijndomein.com intikt.

Maar als ik bijvoorbeeld www.mijndomein.com/map1 intik, zegt ie dat de pagina niet gevonden kan worden. Wat ik wil is dat dit ook doorgelinked word naar de root van die tripod site. Dus dat alles wat achter .com komt ook doorgelinked word. Hoe doe ik dit ?

Ps, ik zie net dat ik waarschijnlijk in de verkeerde groep zit te posten. Kan een mod dit naar webdesign&graphics doorzetten ? of zit ik hier wel goed ?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 10:24 ]

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Wij hebben het op mijn werk een keer opgelost door 404 errors op te vangen en deze te redirecten.

Maar op een Lycos / Tripod geval gaat dit wel moeilijk worden.

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heb ik al geprobeerd, maar ik kan de 404 error van lycos niet aanpassen. Ik heb daar niet eens hosting dus kan niet op de lycos servers. :'(

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-04 10:43

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Dit is een service die de domein doorstuurder aan moet bieden. Hierop heb je, behalve via de helpdesk oid, geen enkele invloed. Met programmeren heeft dit dus al helemaal niks te maken. Vandaar dat dit topic op slot gaat.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.