[Office 2003 NL]Spellingscontrole Word doet niks

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zojuist op een Windows 2000 SP4 bak Office 2003 geïnstalleerd. Na installatie heb ik die meteen helemaal laten updaten. De PC is dus helemaal up to date :)

Echter, in Word werkt spellingscontrole niet... Als ik een heel verhaal vol spellingsfouten typ, met ontbrekende punten, verkeerd vervoegde werkwoorden etc. dan geeft hij geen outen aan. Als ik nog apart op het "abc knopje" druk, dan zegt hij gewoon meteen "de spellingscontrole is voltooid". Ik heb het idee dat er niet eens wordt gecontroleerd...

Onderin staat echter wel dat de spellingscontrole (Nederlands) aanstaat en ook de opties voor spellingscontrole staan allemaal goed...

Heeft iemand enig idee?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:58

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Extra -> Taal instellen -> Vinkje weghalen bij "Geen spelling- of grammaticacontrole uitvoeren" al uitgeprobeerd :?

[ Voor 17% gewijzigd door Outerspace op 30-11-2005 23:56 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Hmm...de PC staat +/- 100km hiervandaan bij mijn zus, maar ik zal er meteen mailen en z.s.m. verlsag uitbrengen.

Aan de default settings is niets verandert dus ik neem aan dat dat vinkje er niet staat...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Dat was het inderdaad. Lekkere default setting :X

leoaq.fm // Jeune Loop