ik heb een liedje daarvan wil ik alleen de stem overhouden ik weet echter niet hoe ik dit zou moeten doen weet iemand dit soms?
ik zou niet weten met welke term ik moet zoeken via de search als iemand idee heeft wil ik het eventueel wel zelf doen(als iemand anders een term geeft)
het lijkt me sterk als je zoekt op google en got search op de termen : muziek weg filteren
dat je dan nix kan vinden
verder zijn er genoeg programma's die dat kunnen bijv cool edit.
dat je dan nix kan vinden
verder zijn er genoeg programma's die dat kunnen bijv cool edit.
Verwijderd
wat heb je zelf al gedaan?
waar heb je zelf al gezocht?
welke programma's heb je zelf al getest?
is dit voor 1 specifiek nummer?
Je startpost is wat aan de magere kant en blijkt uit niet echt veel inzet, of zit ik ernaast?
Zoek eens op voice ripper oid.. zat te vinden!
suc6!
waar heb je zelf al gezocht?
welke programma's heb je zelf al getest?
is dit voor 1 specifiek nummer?
Je startpost is wat aan de magere kant en blijkt uit niet echt veel inzet, of zit ik ernaast?
Zoek eens op voice ripper oid.. zat te vinden!
suc6!
Oké wat kán is dit:
-Zoek van dat liedje de instrumental, dus zonder de tekst.
-Leg de 2 versies die je nu hebt over elkaar heen in bijv. Adobe Audition
-Nu selecteer je de instrumental, deze selectie verwijders je chter bij de "volledige versie".
Nu houd je alleen de stem over. Maar dan heb je dus wel de instrumental nodig...
-Zoek van dat liedje de instrumental, dus zonder de tekst.
-Leg de 2 versies die je nu hebt over elkaar heen in bijv. Adobe Audition
-Nu selecteer je de instrumental, deze selectie verwijders je chter bij de "volledige versie".
Nu houd je alleen de stem over. Maar dan heb je dus wel de instrumental nodig...
leoaq.fm // Jeune Loop
Wat heb je zelf zoal ondernomen om dit voor elkaar te krijgen zoals hierboven al gevraagd wordt? Lees daarover Software Algemeen - Beleid even door. Iets meer informatie in je topicstart zou fijn zijn.
Ik pas de topictitel even aan, want het is de bedoeling dat je daar een duidelijke beschrijving van je probleem in zet.
software voor dit??> Software gezocht om stemgeluid uit opname te filteren
Ik pas de topictitel even aan, want het is de bedoeling dat je daar een duidelijke beschrijving van je probleem in zet.
software voor dit??> Software gezocht om stemgeluid uit opname te filteren