gmail account verdwenen

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• michel_habets
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-04-2021

michel_habets

For we are many

Topicstarter
ik heb vanmorgen ingelogd op mijn gmail account en ik ga net weer erop zgt hij tot mijn verbazing dat het w8woord niet klopt

dus ik probeer die te hersturen zegt hij dat mijn gebruikersnaam niet bestaat

dus ik mail met een ander adres naar mijn gmail word hij gebounced door de deamon-mailer van google

weet iemand hoe dit kan ?

heb heel veel belangrijks op mijn gmail staan :S

[ Voor 3% gewijzigd door michel_habets op 30-11-2005 23:11 ]

For we are many

• rfoppen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 08:26
Lijkt me een gevalletje "support@gmail.com" (weet niet of dat het juiste adres is maar iig iets in die trant.)

Overigens.... "belangrijke" dingen op een gratis account is niet echt heel erg handig....

[ Voor 7% gewijzigd door rfoppen op 30-11-2005 23:18 . Reden: typo ]

Appels zijn geen peren

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-08 09:58

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

rfoppen schreef op woensdag 30 november 2005 @ 23:13:
Lijkt me een gevalletje "support@gmail.com" (weet niet of dat het juiste adres is maar iig iets in die trant.)
Lijkt mij ook.
Overigens.... "belangrijke" dingen op een gratis account is niet echt heel erg handig....
En zeker niet zolang het nog in beta-test is.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

heb jij toevallig niet op school ofzo ingelogt?

met programma CAIN en Abel kan je het netwerk monitoren en vangen ze alles op wat jij doet en invoert kwa inlog gegevens of is gmail ssl/ssh?

maargoed met CAIN en Abel kan je dus ook login gegevens uit je cookies halen en misschien wou iemand leuk doen door je wachtwoord te changen

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 04:30:

met programma CAIN en Abel kan je het netwerk monitoren en vangen ze alles op wat jij doet en invoert kwa inlog gegevens of is gmail ssl/ssh?

maargoed met CAIN en Abel kan je dus ook login gegevens uit je cookies halen en misschien wou iemand leuk doen door je wachtwoord te changen
offtopic:
hier werkt cain niet op school..

het lijkt me niet dat als je pass anders is dat alle emails gebounced worden ..
maar idd stuur eens een mailtje naar ze en backup meteen die files !! ;) (zodra je je Account weer hebt..)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 05:03 ]

• michel_habets
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-04-2021

michel_habets

For we are many

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 04:30:

nee was niet op school , gewoon thuis vanmorgen thuis ingelogd, en in de avond weer thuis, op mijn pc is niemand geweest en ik ben de enigste met een inet verbinding hier, dus het moet extern zijn

For we are many

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 07:37

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Misschien niet overstandig: als Gmail zegt dat dat niet bestaat registreer je dan opnieuw! Op die manier mis je niet nóg meer mails en gaat er ook niemand met jouw adres vantussen... :)

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-08 08:11

r0b

Bastiaan schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 07:08:
Misschien niet overstandig: als Gmail zegt dat dat niet bestaat registreer je dan opnieuw! Op die manier mis je niet nóg meer mails en gaat er ook niemand met jouw adres vantussen... :)
Lijkt me anders zeer sterk dat de user 'opeens' verdwenen is. En wat voor bounce krijg? Een '505: user does not exist on system' of 'quote exceeded'? "Een bounce" kan zoveel zijn.

Desalwelteplus, gevalletje support@gmail.com vanaf je alternative email-address. :)
Pagina: 1