Uit een database wil ik een xml bestand generen. Uiteindelijk wil ik de gegevens hiervan gebruiken om te kunnen mail mergen vanuit MS Word. Daarvoor moet ik de betreffende gegevens in een tabel presenteren voor MS Word. Nu ben ik erachter dat een XML bestand kan vetalen door middel van een XSL bestand. Zodat het als html kan worden weergegeven in de browser. Klopt dit of zie ik iets verkeerd?
Nu kan ik met word HTML inlezen maar geen XSL. Nu wil ik dus eigenlijk de gegeneerde XSL opslaan als .html zodat ik deze kan inlezen als tabel. Is dit mogelijk? Vooral het laatste het hebben van het .htm bestand, daarkon ik geen info over vinden op dit forum en google.
Ik heb al een halve middag gezocht maar heb nog niet echt gevonden wat ik wil dus.
- een xml bestand in een html tabel tonen wat is opgeslagen als .html
Nu kan ik met word HTML inlezen maar geen XSL. Nu wil ik dus eigenlijk de gegeneerde XSL opslaan als .html zodat ik deze kan inlezen als tabel. Is dit mogelijk? Vooral het laatste het hebben van het .htm bestand, daarkon ik geen info over vinden op dit forum en google.
Ik heb al een halve middag gezocht maar heb nog niet echt gevonden wat ik wil dus.
- een xml bestand in een html tabel tonen wat is opgeslagen als .html