Wat kan ik verwachten van 6200 GO 256MB?

Pagina: 1
Acties:

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:57
Zoals de titel zegt, wat is het maximale wat ik met een 6200 GO 256mb kan doen?
Mij lijkt het op het eerste gezicht een hele slechte videokaart maar misschien valt het wel mee.
Het is trouwens voor een notebook.

[ Voor 10% gewijzigd door Robin4 op 30-11-2005 22:13 ]

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Aan die 256MB zul je niks hebben, die kaart is er te langzaam voor. Het is stukken beter dan onboard video, maar een high end kaart is het zeker niet.

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Gaat hier zeker om de a6k? :p die laptop heb ik ook op het oog, neig er toch steeds weer naartoe omdat het kwa laptop gewoon een hele complete is
Alleen jammergenoeg is de grafische kaart niet op een niveau van een x700 ofzo, desondanks noemen ze het een gaming laptop bij asus. is het niet echt in vergelijking met een x700. ik zit dus nog een beetje te tobben wat ik ga kopen, de a6va, de a6k, alleemaal best moeilijk om te kiezen, beiden hebben weer voor en nadelen :/
ben niet eens een super gamer ofzo, ben meer van af en toe een nieuw spelletje bekijken (vraagt dus weer lekker veel), en speel het niet eens altijd uit :+
maartoch hoe meer up to date hoe handiger ik het vind voor de toekomst.
Als de a6km nou te koop was had ik hem denk ik direct opgehaalt :p
ben wel weer iemand die de laatste nieuwtjes aan software wil testen, zou 64bit on the go dus zowiezo wel een leuke bijkomstigheid vinden. moeilijk...

[ Voor 15% gewijzigd door Dnc1n op 30-11-2005 22:38 ]

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-01 15:24

Egg

In der Schweiz jah!

MSI GX660R for the win!

• Robin4
Dnc1n schreef op woensdag 30 november 2005 @ 22:35:
Gaat hier zeker om de a6k? :p die laptop heb ik ook op het oog, neig er toch steeds weer naartoe omdat het kwa laptop gewoon een hele complete is
Alleen jammergenoeg is de grafische kaart niet op een niveau van een x700 ofzo, desondanks noemen ze het een gaming laptop bij asus. is het niet echt in vergelijking met een x700. ik zit dus nog een beetje te tobben wat ik ga kopen, de a6va, de a6k, alleemaal best moeilijk om te kiezen, beiden hebben weer voor en nadelen :/
ben niet eens een super gamer ofzo, ben meer van af en toe een nieuw spelletje bekijken (vraagt dus weer lekker veel), en speel het niet eens altijd uit :+
maartoch hoe meer up to date hoe handiger ik het vind voor de toekomst.
Als de a6km nou te koop was had ik hem denk ik direct opgehaalt :p
ben wel weer iemand die de laatste nieuwtjes aan software wil testen, zou 64bit on the go dus zowiezo wel een leuke bijkomstigheid vinden. moeilijk...
Ja het gaat idd om de asus a6k. Ik zou willen weten of ik daar een aardige game erop kan spelen zoals need for speed most wanted en AOEIII?
De A6Va is bij mij al afgevallen omdat die notebook hoogstens 1,5 uur op de accu haalt en dat vind ik te weinig. En ik verdom om een pentium M te kopen.
64-bit is gewoon toekomst als zal ik het nou nog niet gebruiken. Maar als het er snel zal komen dan hoef ik tenminste niet bang te zijn dat als in een 32 bitter zou hebben dat hij veelste snel in waarde gaat dalen. Ik zit zelf ook nog te denken aan de MSI M635 en de Acer 5024 met andere cpu erin en een betere hardeschijf.

[ Voor 18% gewijzigd door Robin4 op 30-11-2005 23:54 ]

• Robin4
Dat zijn btw alleen desktop kaarten. Ik zoek juist voor de notebook serie.

Pagina: 1