Wanneer ik op een Mailto link op een pagina klik, krijg ik tegenwoordig de volgende foutmelding van Internet Explorer:
Vreemde is dat dit zowel in iexplore gebeurt als in Firefox (in firefox krijg ik óók de foutmelding van Internet Explorer).
In IE is de standaard e-mailclient goed ingesteld.
Nu ben ik er al achter dat de fout waarschijnlijk zit in het register: als ik in Regedit naar HKEY_CLASSES_ROOT\mailto ga, krijg ik de volgende melding:
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Vervolgens openen er een stuk of 50 IE schermen met een "kan de pagina niet vinden" melding."Kan deze bewerking niet uivoeren omdat de standaard e-mailclient niet juist is geinstalleerd"
Vreemde is dat dit zowel in iexplore gebeurt als in Firefox (in firefox krijg ik óók de foutmelding van Internet Explorer).
In IE is de standaard e-mailclient goed ingesteld.
Nu ben ik er al achter dat de fout waarschijnlijk zit in het register: als ik in Regedit naar HKEY_CLASSES_ROOT\mailto ga, krijg ik de volgende melding:
Ik heb al geprobeerd door machtegingen van hogerop door te drukken, nu raak ik al in de sleutel HKEY_CLASSES_ROOT\mailto , maar nog niet in de subsleutels zoals "shell" of "DefaultIcon", en dit wil maar niet lukken om m'n machtegingen daar ook door te drukken.."Kan mailto niet openen: er is een fout opgetreden bij het openen van de sleutel"
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?