Mxstream postcode-check niet up-to-date ??

Pagina: 1
Acties:

• dudek
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

dudek

I spy with my little eye

Topicstarter
Ik hoorde van iemand dat hij Mxstream kon krijgen op een postcode waar volgens de postcode-check nog geen Mxstream mogelijk is...

Hij zei dat hij de KPN aan de telefoon had gehad en dat hij het binnen een paar weken zou krijgen...

Wat hij ook nog zei, en wat volgens mij en volgens de website grote b*llsh*t is, is dat volgens hem Mxstream (de snelste variant) 4x zo snel is als kabel via @home.
Maar volgens de site van Mxstream is het snelste abo (Mxstream extra) max 1024Kbit/s en dat is ruim langzamer dan de kabel...

wie kan mij hier opheldering over geven??

Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.

• dudek

dudek

I spy with my little eye

Topicstarter
niemand :?:?

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

Kabel blijkt vaak niet veel sneller dan ISDN heb ik me laten vertellen (kijk op het net naar alle kabelinternet-gebruikersgroepen), d.w.z. 128 kBit/s maximaal (op een topdag zou ik denken). Kabel :r zal wel iets sneller zijn in theorie maar dat zal nooit zo hoog komen als die 1024 kBit/s. Ik hoop binnenkort ADSL te krijgen :P.

*D

Die lozers van UPC :r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r wilden me niet eens aansluiten die wil ik niet eens meer. (8>

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Verwijderd

Ik weet het ook niet, een vriend die 300 meter verdeop woont heeft een toezegging voor april en een andere vriend die 4km van mij aan de andere kant woont ook. Ik krijg nog steeds niets met die postcodecheck :( nou ja... ik mag ISDN nemen, alsof je met een normale lijn niet kan internetten |:(

Het zal mij niets verbazen dat de KPN het niet op tijd bij houdt. Ik hoorde ook dat ze het nog moeilijk gaan krijgen met Cistron die hun eigen apparatuur gebruiken maar flink tegengewerkt worden door de KPN.....

• dudek

dudek

I spy with my little eye

Topicstarter
ik heb zelf ook kabel en ik moet zeggen dat ik die 1024Kbit zeker wel haal, alleen niet altijd op de drukke momenten van de dag...

Maar dan hebben we het over de duurste versie van Mxstream... Als je kijkt naar de basic abo van mxstream dan is dat de helft van mxstream-extra, dus 512Kbit (64KB/s), dat haal ik zelfs op de drukke momenten (ik heb @home)

dus ik begrijp niet waarom hij liever Mxstream heeft ipv kabel, dat hij eerder altijd had... (maar dat moet ik hem natuurlijk zelf vragen...