Low-budget laserprinter gezocht met netwerkkaart.

Pagina: 1
Acties:

• Oculus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:45
Voor ons studentenhuis ben ik opzoek naar een Low-budget laserprinter. De bedoeling is dat hij in de gang komt te staan, dus er moet een lan-optie op zitten.
Hebben jullie ervaring hiermee? Zoja welke raden jullie mij aan?
Maakt mij eigenlijk niet uit welk merk!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
gewoon even op marktplaats kijken,
veel oude HP's zijn voor een prikkie te koop en de meeste hebben ook een lan functie of een lan kaart er in. Wil je nieuw dan denk ik dat je low budget niet goed weg komt...

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

• scenic20
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09-2025
De twee goedkoopste oplossingen als je voor nieuw wilt gaan (denk ik)

- Hp Laserjet 1022n € 265 in de pricewatch
- Brother 2070n € 207 in de pricewatch.
De brother is zover ik kon zien de meest goedkope laserprinter nieuw die beschikt over een netwerkaansluiting.

Je kan ook een usb laserprinter nemen met een losse printserver. Die dingen heb je vanaf 40 euro en zorgen er voor dat je de usb printer in het netwerk kan hangen. In dat geval kan je bijvoorbeeld voor een Brother 2030 gaan, die is gelijk aan de 2070 maar heeft geen netwerkaansluiting (en is ietsje langzamer) en kost maar € 87. Daar bovenop 40 voor een usb printservertje. Dat zal de goedkoopste oplossing zijn

Somewhere in Europe...

Verwijderd

Dell schijnt ook goedkope LAN laserprinters te voeren 1710n oid.

• ILUsion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-11-2025
Ik heb hier enige maanden geleden bij Oxfam een tweedehands HP LaserJet4000/4050N gekocht voor 40 euro: degelijke kwaliteit, met netwerkkaart.
Als je dus in de buurt ergens een Oxfam informatica-winkel weet zijn, ga daar eens langs (je krijgt drie maand garantie, als ik me niet vergis; dus als er iets mis is met de printer ben je je geld toch niet kwijt).