Groupwise recover calendar en start-parameter

Pagina: 1
Acties:

• noot101
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-01 13:54
Ik zit met het volgende probleem:
Ik had een gecrashte Netware 5.1 Server met groupwise 5.5. Hiervan was alleen het Post-office gebackupped (dus niet de wpdomain.dc).
Aangezien er geen CD's aanwezig waren van Netware 5.1 en wel van Netware 6 en GW6 heb ik deze moeten installeren.
Het is me wel gelukt om met de groupwise client deze backup te lezen, door middel van de start-parameters: /PH-<path> /@U-<user> en dan via archiveren weer in de huidige werkende situatie in GW6 te zetten.
Maar het probleem is dat ik de Calendar en de Send Items niet kan archiveren en terugzetten. Vooral de Calendar is een probleem. Vraag is dus of zit mogelijk is....
Via Google en de Novell Knowledgebase ben ik niet veel wijzer geworden en praten ze alleen maar over het recoveren van mail-items en geen calendar-items.

Verder weet ik ook dat het mogelijk is om in de snelkoppeling naar Groupwise een parameter mee te geven waardoor je altijd het startup-scherm krijg waarbij je kan kiezen op welk IP de server zit of dat je een Cache path wil gebruiken. Alleen kom ik er ook niet achter welke parameter dit is??

• noot101
Ik zou ook al heel erg geholpen zijn als ik weet met welke parameter ik groupwise naar een bepaald ip-adres kan verwijzen. Dan kan ik 2 verschillende snelkoppelingen maken:
1e: naar de server.
2e: naar de backup.

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10-2025

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

noot101 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 20:50:
Verder weet ik ook dat het mogelijk is om in de snelkoppeling naar Groupwise een parameter mee te geven waardoor je altijd het startup-scherm krijg waarbij je kan kiezen op welk IP de server zit of dat je een Cache path wil gebruiken. Alleen kom ik er ook niet achter welke parameter dit is??
Ik start mijn Groupwisae altijd met volgend commando:
C:\NOVELL\GroupWise\GrpWise.exe /@U-? Door die laatste parameter komt er een schermpje waarbij je loginnaam aan kan geven, alsmede Caching/Server/Remote. Ik ga er maar even van uit dat je deze bedoeld.

Verder zou ik ook eens in de helpfunctie van de Groupwiseclient kijken, Via startup->Options kan je de lijst met alle parameters bekijken. ;)

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

• noot101
dat is idd de parameter die ik bedoelde

bedankt:)

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

noot101 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 20:50:
<...>
Maar het probleem is dat ik de Calendar en de Send Items niet kan archiveren en terugzetten. Vooral de Calendar is een probleem. Vraag is dus of zit mogelijk is....
<...>
Weet niet of het met GroupWise 6 ook werkt, maar als je via Find op Calendar items zoekt, dan alles selecteerd en archived moet het ook werken.