Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aerogate II houdt geen instellingen vast.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enige tijd heb ik een Aerogate II in mijn PC hangen. Het idee was met name om de temp van diverse componenten in de gaten te houden ... en het ziet er gelikt uit ;).
Nu heb ik twee probleempjes.
1. Ik heb er nl voor gekozen om mijn CPU fan niet door de Aerogate te laten besturen omdat ik geen zin heb in een gefrituurde CPU als de Aerogate een keer dienst weigerd. Hierdoor blijft het het ronde knopje rood knipperen .... en da's niet mooi, er zitten nl voor leukere kleurtjes op :)

2. Iedere keer als ik mijn PC opnieuw opstart is hij al zijn instellingen mbt temp kwijt. Erg irritant als je net aan het gamen bent en het alarm van je VGA kaart begint te gillen dat ie warm wordt ! Hoe kan ik deze instellingen behouden ?!

Dank voor het meedenken !

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-11 15:47
hang een casefan aan de aansluiting voor de cpu van je aerogate. Dan denkt ie dat het je cpufan is.

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-11 09:55
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 20:32:
Hierdoor blijft het het ronde knopje rood knipperen .... en da's niet mooi, er zitten nl voor leukere kleurtjes op :)
Door op de knop C/F en tegelijkertijd op 1 van de fans te drukken (cpu,vga,hdd,case) kun je zeggen of de fan stil mag zijn voor die fan. Dat betekent ook meteen dat het rode lampje stopt met knipperen, en je gewoon zelf een kleur kunt kiezen.

Verder heb ik zelf ook 2 aerogates, en had er zelf ook last van dat hij de instellingen niet vasthield, echter nu ik hem er even in heb hangen, houdt hij ze wel vast, waarom dat dat is weet ik niet, maar bij mij duurde het een paar dagen...

Verwijderd

Topicstarter
Heb idd de juiste kleur inmiddels kunnen kiezen ...

Heb alleen wel het vermoeden dat ie alle instellingen weer eruit gaat mikken. Heb dit nl al een aardige tijd. Als iemand een idee heeft hoor ik het graag want iedere keer dat ding instellen heb ik geen zin in.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:48:
Heb idd de juiste kleur inmiddels kunnen kiezen ...

Heb alleen wel het vermoeden dat ie alle instellingen weer eruit gaat mikken. Heb dit nl al een aardige tijd. Als iemand een idee heeft hoor ik het graag want iedere keer dat ding instellen heb ik geen zin in.
Dit is inderdaad een vaak voorkomend probleem voor zover ik weet. Ik heb er zelf geen ervaring mee aangezien ik een Aerogate III heb. (3 dus) Deze bevalt perfect en onthoudt zijn instellingen ook altijd, misschien kan je hem nog omruilen? :)

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:37
mijn aerogate 2 hield zijn instellingen ook niet vast, die heb ik dus verkocht. Vond het idee erg goed, maar de uitvoering wat minder. Elke keer weer die fans afregelen etc was me teveel gedoe. Doei, dan maar een el cheapo baybus van de computerland, werkt veel beter.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-11 09:55
Ik heb nu twee aerogates die de instellingen perfect vasthouden. Ook nog nooit van dat probleem gehoord verder, dus wat er dan aan de hand is weet ik ook niet...
Pagina: 1