Team Lautie stopt ermee

Pagina: 1
Acties:

• Lautie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10-2023
Na de mededeling dat Team BoGoH ermee gaat stopen, moet ook ik tot mijn spijt melden dat Team Lautie ermee gaat stoppen. De reden voor dit besluit ligt aan een aantal factoren, onder andere de reorganisatie bij mijn vorige werkgever waardoor er heel wat pc's uit het grasveld verdwenen.
Daarnaast is het niet mogelijk om bij mijn nieuwe werkgever het te mogen installeren, waardoor de output behoorlijk laag blijft. En aangezien thuis de kosten ook op lopen, mede door het feit dat ik onlangs een zoon heb gekregen, heb ik al deze punten bij elkaar opgeteld en dus besloten om te gaan stoppen.

Vandaag zal dan ook de laatste flush dag zijn en staat vanaf morgen 01-12-05 mijn proxy dan ook dicht en zullen de stats ook snel offline gaan.

Vader van Tobias en Ylana \o/

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Erg jammer te zien dat je gaat maar alle punten die je aandraagt zijn begrijpelijk :|

Ik zou zeggen, wees geen vreemde op GoT (blijf lekker posten), laat gewoon je koe op de pc staan waar je toch al achter zat en eeuh MMMMMMooooooooooOOOOOOOOHHHHH

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-01 22:14
Erg spijtig om te horen, toch enorm bedankt voor jullie inzet voor DPC !! _/-\o_

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-01 12:52
Altijd treurig nieuws ;(

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:00

Wessie

Noizy Cows Crewmember

HF Lautie!

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• Rollerjooster
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Zonde. Misschien kan je zoon tzt weer wat clients installeren op de kleuterschool :P

Forza Mucca!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-02 16:11

mcB

Jammer Lautie, maar erg begrijpelijk.

Strix (Skullflame)

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 12:34
Hier dan een positief bericht! Ik ben sinds vandaag weer begonnen! :P

Reden van Lautie is erg begrijpelijk, die situatie heb ik ook gehad.

HODL

• Rollerjooster
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Ralphie schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:52:
Hier dan een positief bericht! Ik ben sinds vandaag weer begonnen! :P
Inderdaad een positief bericht. Dan kan er weer eens als vanouds getaunt worden :w

Forza Mucca!

Verwijderd

Ik zou eigenlijk blij moeten zijn dat jullie eindelijk stoppen, want jullie staan iets hoger gerangschikt @ RC5-72 (#30 en ik #37). Dat is dus weer een concurrent minder. Maar om de een of andere reden kan ik toch niet glimlachen en vind ik het eigenlijk doodzonde dat jullie de strijd moeten staken :/

/me bekijkt even de weg naar de RC5-72 DPC top 30 en ziet nu daar ROC Cows, Frag, Team BoGoH en Team Lautie stilstaan...

Ik geef toe dat ik dolgraag naar die top 30 zou willen, maar op deze manier hoeft het nu ook weer niet...

• JustMe
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Jammer jongens, maar begrijpelijk idd.
Je zult het druk zat hebben met je zoon :) en misschien tot ziens hier!

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Verwijderd

Hmm toch raar je kunt toch blijven mee doen ook al is het heel weinig dat er geflush wordt, tja :? 8)7

• gp500
  • Niet online
jammer.
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 09:01:
Hmm toch raar je kunt toch blijven mee doen ook al is het heel weinig dat er geflush wordt, tja :? 8)7
Hij zal vast op een laag pitje mee doen, maar de massa is er niet meer.

• Lautie
  • Laatst online: 22-10-2023
Inderdaad ging het bij mij nog maar op een laag pitje, zo tussen de 300 en 500 blokjes per dag. En aangezien 70% van mij thuis vandaan komt en de Eneco ook erg blij met me is (zo'n 60% van de rekening is afkomstig van de computer) is de beslissing gekomen om te gaan stoppen.

Vader van Tobias en Ylana \o/

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Veel succes met de kleine :)
Geen reden om dmv DPC/DC problemen te krijgen (thuis/werk). Hopelijk horen we nog wat van je/jullie in de DPCH's :)

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Pagina: 1