Ik heb een aantal weken geleden deze pc gekocht:
Merk COMPAQ
Behuizing Desktop
Processor Intel® Pentium® 4 630 3.00 GHz HT
Geheugen 1 GB
Cache 2 MB
Harddisk 200 GB serial ATA 7200 rpm
CD-ROM/DVD DVD-RW Dual Layer
Videokaart 256 MB nVidia GeForce 6200SE Turbocache
Poorten 7 x USB 2.0, parallel, 3x PCI, 1x PCI-Express
Toetsenbord Multimedia
Muis Scroll
Netwerkkaart 10/100BT
FireWire 2 x IEEE 1394
Kaartlezer 9-in-1 Cardreader
Besturingssysteem Windows© XP Home Edition
Alleen voor mijn gevoel is er toch iets mis met de pc.
Nadat ik hem de eerste keer gebruikte en van alles en nog wat geinstaleerd had was hij echt heeel langzaam, het openen van een browservenster duurde al 6 of 7 sec
Toen heb ik dus met de recovery dvd het systeem weer terug gebracht naar de fabrieksinstellingen. Hierna leek het probleem over te zijn. Alles wat ik er mee deed ging lekker vlot(ik was een p3 550mhz gewend dus dan is alles snel
)
Nu probeerde ik dus eens wat te gaan gamen, alleen dit gaat echt voor geen meter. Als ik de spellen op het laagste van het laagste instel draaien ze net. Dit terwijl ik ze waarschijnlijk wel op de hoogste instellingen moet kunnen spelen lijkt me. Ik heb ook al de nieuwste drivers voor m`n videokaart geïnstaleerd.
Ik probeer de volgende spellen te spelen:
- Need for Speed Most Wanted
- Battlefield 2
- GTA San Andreas
Dit zijn ook niet de zwaarste spellen als je het mij vraagt.
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen want ik heb verder vrij weinig verstand van computers.
Mvg Chris.
Merk COMPAQ
Behuizing Desktop
Processor Intel® Pentium® 4 630 3.00 GHz HT
Geheugen 1 GB
Cache 2 MB
Harddisk 200 GB serial ATA 7200 rpm
CD-ROM/DVD DVD-RW Dual Layer
Videokaart 256 MB nVidia GeForce 6200SE Turbocache
Poorten 7 x USB 2.0, parallel, 3x PCI, 1x PCI-Express
Toetsenbord Multimedia
Muis Scroll
Netwerkkaart 10/100BT
FireWire 2 x IEEE 1394
Kaartlezer 9-in-1 Cardreader
Besturingssysteem Windows© XP Home Edition
Alleen voor mijn gevoel is er toch iets mis met de pc.
Nadat ik hem de eerste keer gebruikte en van alles en nog wat geinstaleerd had was hij echt heeel langzaam, het openen van een browservenster duurde al 6 of 7 sec
Nu probeerde ik dus eens wat te gaan gamen, alleen dit gaat echt voor geen meter. Als ik de spellen op het laagste van het laagste instel draaien ze net. Dit terwijl ik ze waarschijnlijk wel op de hoogste instellingen moet kunnen spelen lijkt me. Ik heb ook al de nieuwste drivers voor m`n videokaart geïnstaleerd.
Ik probeer de volgende spellen te spelen:
- Need for Speed Most Wanted
- Battlefield 2
- GTA San Andreas
Dit zijn ook niet de zwaarste spellen als je het mij vraagt.
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen want ik heb verder vrij weinig verstand van computers.
Mvg Chris.