Ben nu al 3 dagen bezig om raid 5 te installeren met 3 36k raptors en een DFI NF4SLI-DR
Heb allereerst uiteraard een arrey aangemaakt in bios, deze wordt ook door bios herkend.
Vervolgens stop ik winxp er in en voeg ik de drivers die op diskette staan toe.
Vervolgens ziet winxp echter 3 losse partities. Als ik winxp dan op 1 partitie wil installen zegt ie wel dat er ook bestanden op de andere hdd moeten komen. So far so good.
Wanneer hij echter klaar is met bestanden kopieeren en reboot krijg ik een foutmelding;
Schijfleesfout ctrl alt del opnieuw opstarten.
Vandaag bij pc winkel geweest en ook zij kregen het niet geinstalleerd.
Mijn vraag aan jullie tweakertjes is dus wie o wie heeft een NF4 SLI DR met raid 5 en zou zo lief willen zijn mij te helpen/vertellen hoe ik winxp geinstalleer krijg.
Alvast bedankt
Heb allereerst uiteraard een arrey aangemaakt in bios, deze wordt ook door bios herkend.
Vervolgens stop ik winxp er in en voeg ik de drivers die op diskette staan toe.
Vervolgens ziet winxp echter 3 losse partities. Als ik winxp dan op 1 partitie wil installen zegt ie wel dat er ook bestanden op de andere hdd moeten komen. So far so good.
Wanneer hij echter klaar is met bestanden kopieeren en reboot krijg ik een foutmelding;
Schijfleesfout ctrl alt del opnieuw opstarten.
Vandaag bij pc winkel geweest en ook zij kregen het niet geinstalleerd.
Mijn vraag aan jullie tweakertjes is dus wie o wie heeft een NF4 SLI DR met raid 5 en zou zo lief willen zijn mij te helpen/vertellen hoe ik winxp geinstalleer krijg.
Alvast bedankt