In mijn vensterbank lag tot voor kort een Athlon 1100Mhz (unlocked) weg te rotten. Daarom hebben een kameraad van me en ik besloten om daar maar eens iets leuks mee te gaan doen. Op school hadden we nog wel een peltier elementje liggen en samen konden we wel aan alle benodigde onderdelen voor een compleet PC'tje komen. Dit is het geworden (totaal besteed: €14,95) :
AMD Athlon 1100Mhz (thunderbird)
ASUS A7N8X-XE
256MB PC2700
60GB SAMSUNG HDD
rest boeit nie
Nu willen we deze cpu es op zn max laten draaien.....maar er is één probleempje: de bios settings staan ons niet toe om de Vcore te verhogen. We hebben dus helemaal niks aan ons coole koel-plan. Is het misschien mogelijk om de Vcore te verhogen mbv een hex-tweak?
Er zijn namelijk geen (in tegenstelling tot AWARD biossen) BIOS editors voor Phoenix ROMs
Wie kan ons hier uit helpen?
AMD Athlon 1100Mhz (thunderbird)
ASUS A7N8X-XE
256MB PC2700
60GB SAMSUNG HDD
rest boeit nie
Nu willen we deze cpu es op zn max laten draaien.....maar er is één probleempje: de bios settings staan ons niet toe om de Vcore te verhogen. We hebben dus helemaal niks aan ons coole koel-plan. Is het misschien mogelijk om de Vcore te verhogen mbv een hex-tweak?
Er zijn namelijk geen (in tegenstelling tot AWARD biossen) BIOS editors voor Phoenix ROMs
Wie kan ons hier uit helpen?