Echte Mix software

Pagina: 1
Acties:

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-02 18:22
Weten jullie of er software bestaat waarmee het mogelijk is om 2 of meerdere platenspelers/cd-spelers te simuleren, en in deze platen/cd-spelers mp3/wma/... bestanden te laden?

ik moet namelijk binnenkort dj 'spelen' maar ik heb niet zo veel cd's, wel veel mp3's dus daarom.

nu heb ik al gezocht in winkels, ben al langs Mediamarkt Amsterdam en Mediamarkt Almere geweest, ook langs Dixon's, Mycom, Computerland, en dat soort winkeltjes in Amsterdam en Almere. Maar ik ben nergens de software die ik zoek tegen gekomen.... weten jullie namen van software die dit kan, en weten jullie dan ook de winkels waar ik die kan kopen (internetwinkel?)?

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:30

jurma

simply connecting...

Nu doe ik zelf niet zo veel met muziek, maar heb je hier al eens naar gekeken? virtual dj het is wel prijzig namelijk 250 euro.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Verwijderd

BPM Studio
Traktor DJ Studio

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-02 18:22
dank voor jullie snelle reply's,

dat het veel kost maakt mij echt helemaal niks uit....ik krijg het toch vergoed dus dat zit wel snor :)

ik kom met deze gegevens al een stuk verder, weet iemand toevallig ook waar ik dit kan kopen? het liefst een gewone winkel en geen internet winkel, dat duurt zo lang....

Verwijderd

www.bpm-studio.nl/ (voor BPMstudio)
http://www.bpm-studio.nl/bestellen.html

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 19:00 ]

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-01 14:15

nXXt

Carpe omnia

Dr Pro schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:57:
dank voor jullie snelle reply's,

dat het veel kost maakt mij echt helemaal niks uit....ik krijg het toch vergoed dus dat zit wel snor :)

ik kom met deze gegevens al een stuk verder, weet iemand toevallig ook waar ik dit kan kopen? het liefst een gewone winkel en geen internet winkel, dat duurt zo lang....
Vaak kun je dat soort software op de site van de makers aanschaffen.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-02 19:09

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Idd, je kan de software meestal gewoon downloaden. Het enige wat je koopt zijn de registratie gegevens. Dus je kunt dan meteen aan de slag.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1