[C / C++] Goede websites over C of C++

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Voor een project wil ik zelf enige kennis opdoen van C of C++ (Wat ik heb gehoord lijkt die laatste enigsinds op C maar zit daar meer toekomst in). Nu zoek ik enkele goede nederlandstalige websites/forums waar bijvoorbeeld mensen problemen kunnen plaatsen.

Interessant zijn sites voor newbies,maar ook de gevorderde websites omdat ik ook op freelance basis iemand wil inhuren.

Wat ik zelf heb gevonden tot nu toe:
http://www.e-programmeur.nl/forum/6/
http://c-en-cpp.pagina.nl/

Verder engelse genoeg, maar ik ben echt opzoek naar puur nederlandse forums. Die e-programmeur forum lijkt niet heel druk, of is dat wel een erg bekende? Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zo'n voorkeur voor nederlands ? Alle echt goede sites, boeken, tutorials & howto's zijn engels.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Dat begrijp ik, ik wil echter ook in het nederlands met mensen kunnen communiceren zo mogelijk.

Ik kan prima engels hoor, maar het gaat me nu echt om Nederlands :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daos
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
pierre-oord schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:47:
Voor een project wil ik zelf enige kennis opdoen van C of C++ (Wat ik heb gehoord lijkt die laatste enigsinds op C maar zit daar meer toekomst in). Nu zoek ik enkele goede nederlandstalige websites/forums waar bijvoorbeeld mensen problemen kunnen plaatsen.
Dat kan gewoon op dit forum. Het is ook nog eens in het Nederlands. :)

Je moet wel eerst de faqs doorlezen en bij een nieuw topic laten zien wat je al geprobeerd hebt en waarom het niet lukt.

Als je nog wil leren programmeren in C(++), dan kan je het beste een boek hierover kopen en doorlezen.
Interessant zijn sites voor newbies,maar ook de gevorderde websites omdat ik ook op freelance basis iemand wil inhuren.
Bij alle fora gaat het erom dat je het zelf doet. Als je wilt dat iemand anders het voor je doet, dan moet je naar een uitzendbureau gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

e-programmeur is voor zover ik er wat van gezien heb (bijna 2 jaar geleden inmiddels) wat meer op beginners gericht, maar van tijd tot tijd kwam er ook wel eens wat ingewikkelders bij. Hoe het er nu is weet ik niet.

Verder is dit niet helemaal de bedoeling. Als je een taal wil leren begin je met een goed boek, en als je problemen hebt met de basis dan is er in dat boek een index en je hebt nog zoiets als Google. Als je Nederlandse fora zoekt, dan hoef je natuurlijk niet langer te zoeken, want het beste vind je hier. ;) Wil je toch proberen wat beters te vinden, dan kun je [url=http://programmeer.pagina.nl/] hier kijken, of anders hier. Keuze te over met Google. :) En zeg nou zelf, dat had je zelf toch ook kunnen vinden? :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.