Ik heb sins kort een S-ATA schijf gekocht, nu heb ik mijn oude ATA schijf weg gedaan en windows met partition magic naar de S-ATA schijf verplaatst en de S-ATA schijf C:\ genoemd.
Nu staat mijn brander op Primary/Master en mijn S-ATA schijf op Third/Master en zit er niks op de secondary en fourth controler.
Alleen krijg ik nu bij het opstarten de error "Secondary Slave Drive ATAPI Incompatible. Press F1 to resume."
En dat terwijl er helemaal niks aan de secondary controler hangt
Wat ook raar is is dat als ik opnieuw opstart de computer helemaal niks meer doet en het beeldscherm op standby gaat en blijft.
En ook als ik windows start zie ik eerst 20 sec een half doorzichtig windows opstart scherm en dan krijg je hem na 20 sec opeens helemaal te zien en dan gaat 'ie naar 2 sec al weer weg.
Voor de rest gaat inloggen wel gewoon normaal.
Hier onder kun je nog wat extra info over de pc waar het om gaat vinden:
Nu staat mijn brander op Primary/Master en mijn S-ATA schijf op Third/Master en zit er niks op de secondary en fourth controler.
Alleen krijg ik nu bij het opstarten de error "Secondary Slave Drive ATAPI Incompatible. Press F1 to resume."
En dat terwijl er helemaal niks aan de secondary controler hangt
Wat ook raar is is dat als ik opnieuw opstart de computer helemaal niks meer doet en het beeldscherm op standby gaat en blijft.
En ook als ik windows start zie ik eerst 20 sec een half doorzichtig windows opstart scherm en dan krijg je hem na 20 sec opeens helemaal te zien en dan gaat 'ie naar 2 sec al weer weg.
Voor de rest gaat inloggen wel gewoon normaal.
Hier onder kun je nog wat extra info over de pc waar het om gaat vinden: