Na het installeren van norton systemworks 2006 bleek dat ook norton goback geinstalleerd was. Dit wil ik niet op mijn computer hebben en dus besloot ik het te disable-en. De computer wordt op dat moment opnieuw gerestart waarna de norton goback laadt voordat windows laad en begint de opgeslagen goback-info te wissen. Alles goed dacht ik maar omdat dit tergend langzaam ging besloot ik de computer maar opnieuw te starten.
Nu krijg ik dus bij het opstarten het goback scherm even te zien en vervolgens sluit deze af en krijg ik de volgende foutmelding:
Goback internal error
faillure code: gb_ui_support (1147)
press any key to reboot
Je raadt het al, het enige dat er nog gebeurt is een reboot tot de foutmelding weer verschijnt.
Heb inmiddelt windows op een 2e schijf geinstalleerd, en tot mijn verbazing word heel mijn orginele (sata) schijf niet meer herkent in verkenner. Kan dus niets un-installen oid.
Windows in safe-modus opstarten gaat ook niet.
Wat te doen?
Nu krijg ik dus bij het opstarten het goback scherm even te zien en vervolgens sluit deze af en krijg ik de volgende foutmelding:
Goback internal error
faillure code: gb_ui_support (1147)
press any key to reboot
Je raadt het al, het enige dat er nog gebeurt is een reboot tot de foutmelding weer verschijnt.
Heb inmiddelt windows op een 2e schijf geinstalleerd, en tot mijn verbazing word heel mijn orginele (sata) schijf niet meer herkent in verkenner. Kan dus niets un-installen oid.
Windows in safe-modus opstarten gaat ook niet.
Wat te doen?