Na inmiddels een paar uur zoeken geef ik de hoop op.
Ook via google en op de internationale website van symantec
kan ik geen oplossing vinden die werkt. Er zullen toch wel meer mensen
zijn die dit probleem hebben.
Ik heb een probleem met Norton Internet Security 2005 (compleet geupdate) icm Windows 2000 Pro (compleet geupdate naar de laatste updates - SP4). Het gaat hier om nederlandse versies.
En tevens legaal.
1. Ik zet de computer aan en doe niets. Na 6 minuten ontvang ik foutmelding A Ik druk op OK en
het blokje verdwijnt. Als ik de computer wil afsluiten flitst de foutmelding B langs, maar
overigens vindt het afsluiten normaal plaats.
2. Ik zet de computer aan en direct daarna weer uit, nog vóór ik foutmelding A ontvang.
Het afsluiten gaat precies zo als bij 1.
Foutmelding A Een rechthoekje, grijs, met de tekst:
CcApp.exe heeft een fout gegenereerd en wordt desloten door Windows.
U dient dit programma opnieuw te starten.
Er wordt een foutenlogboek gemaakt. OK (of Annuleren)
Foutmelding B Een strookje, grijs, met een rode cirkel met kruis. Bovenaan, in de
in de blauwe balk, staat OFFD2X40.EXE installatie van DLL bestand is mislukt.
daaronder, in de rechthoek, de text kan de toepassing niet installeren omdat het Windows werkstation wordt afgesloten” Dan kan ik nog op een button met OK drukken.
Ik heb al hetvolgende geprobeerd.
* Software deinstalleren en daarna opnieuw installeren
* Symevent geupdate via www.symantec.com
* Automatic Assistance gedraaid via de website, hierna is de Liveupdate vernieuwd,
dit bleek een oude versie te zijn.
Het mag allemaal niet baten, de foutmelding blijft langskomen.
Vanmorgen kreeg ik ook het verzoek mijn Internet Security opnieuw te activeren.
Nu gaat het weer iets anders namelijk:
Ik krijg nog wel foutmelding A. Maar het afsluiten levert geen foutmelding B meer op,
maar wel het uitblijven van een reactie op de opdracht.
Wat ik doe is: ik druk op de restart knop, Windows wordt opnieuw gestart, en als
ik het dan afsluit lukt dat wel.
P.s. na 2 uur aan de lijn te hebben gehangen met symantec geef ik de hoop op ooit nog iemand aan de lijn te krijgen.
Ook via google en op de internationale website van symantec
kan ik geen oplossing vinden die werkt. Er zullen toch wel meer mensen
zijn die dit probleem hebben.
Ik heb een probleem met Norton Internet Security 2005 (compleet geupdate) icm Windows 2000 Pro (compleet geupdate naar de laatste updates - SP4). Het gaat hier om nederlandse versies.
En tevens legaal.
1. Ik zet de computer aan en doe niets. Na 6 minuten ontvang ik foutmelding A Ik druk op OK en
het blokje verdwijnt. Als ik de computer wil afsluiten flitst de foutmelding B langs, maar
overigens vindt het afsluiten normaal plaats.
2. Ik zet de computer aan en direct daarna weer uit, nog vóór ik foutmelding A ontvang.
Het afsluiten gaat precies zo als bij 1.
Foutmelding A Een rechthoekje, grijs, met de tekst:
CcApp.exe heeft een fout gegenereerd en wordt desloten door Windows.
U dient dit programma opnieuw te starten.
Er wordt een foutenlogboek gemaakt. OK (of Annuleren)
Foutmelding B Een strookje, grijs, met een rode cirkel met kruis. Bovenaan, in de
in de blauwe balk, staat OFFD2X40.EXE installatie van DLL bestand is mislukt.
daaronder, in de rechthoek, de text kan de toepassing niet installeren omdat het Windows werkstation wordt afgesloten” Dan kan ik nog op een button met OK drukken.
Ik heb al hetvolgende geprobeerd.
* Software deinstalleren en daarna opnieuw installeren
* Symevent geupdate via www.symantec.com
* Automatic Assistance gedraaid via de website, hierna is de Liveupdate vernieuwd,
dit bleek een oude versie te zijn.
Het mag allemaal niet baten, de foutmelding blijft langskomen.
Vanmorgen kreeg ik ook het verzoek mijn Internet Security opnieuw te activeren.
Nu gaat het weer iets anders namelijk:
Ik krijg nog wel foutmelding A. Maar het afsluiten levert geen foutmelding B meer op,
maar wel het uitblijven van een reactie op de opdracht.
Wat ik doe is: ik druk op de restart knop, Windows wordt opnieuw gestart, en als
ik het dan afsluit lukt dat wel.
P.s. na 2 uur aan de lijn te hebben gehangen met symantec geef ik de hoop op ooit nog iemand aan de lijn te krijgen.