IntelliMouse Optical probleempje!

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 15:39
Ik heb vandaag een IntelliMouse Optical gehaald, maar nu denk ik: "yes, kan ik eindelijk 's gebruik maken van die USB poort!", maar nee... Hij denk dat ik een gewone IntelliMouse heb als ik hem op de USB zet.

Weet iemand hoe ik die software het goed kan laten doen??
(Ik run WinME 2516)

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 15:39
Heb trouwens ook al de nieuwste drivers geinstalleerd, helpt geen flikker

• elemans
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 15:54
Volgens mij is er niets ergs aan de hand. Zolang je de functies van de geinstalleerde IntelliPoint-software kunt gebruiken is het niet spannend hoe hij door windows wordt herkend.

• source
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 11:53
heb er zelf ook een... en dit is niet het enige rare aan deze muis.... als ik 'm in mijn usb hubje steek dan blijft mijn pc hangen als ik reboot (bij het geheugen tellen)... heel raar ... en in een andere poort van mijn hub doet ie het prima... raar muisje

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

Verwijderd

Het is ook een intelli muis toch?
Het is de Microsoft Intelli Optical
dus opzich is dat niet raar of zo. Dat probleem source zal wel aan de hub liggen. Deze muis vreet aardig wat stroom dus dan krijgt net ide poort net iets minder en doet ie het niet. Hebben wij op school ook. In het lokaal waar de projector staat is maar 1 stopcontact en dat is laatst doorgemeten: 237V hierdoor knal een van de 2 projectors er na 9 minuten uit. omdat ie dan te warm wordt. de andere werkt wel.

ThaVinnY

Verwijderd

heb je al eens de andere USB-poort genomen als je er 2 op je moederboard hebt?

ik heb zelf ook zo'n toffe rode duivel en had geen enkel probleem ermee.

korte omschrijving hoe:
* oude muis zooi uit windows gooien, dus ook in de my_computer/device_manager
* computer uit zette
* oude muis eraf, nieuwe eraan
* computer opstarten
* windows muis laten configuren (hij MOET hem zien bij de opstart anders heb je toch echt een probleem en moet je eens die muis omruilen voor een andere!)
* nieuwe muis software installeren
* reboot
* klaar

that's it :D
succes

Verwijderd

ff illegale zaken ......
weghalen, regel dat maar ergens anders.
Kaj.

Verwijderd

das nou eens een intressante vraag.. geen idee :(
Pagina: 1