Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mobiele telefoons met zaklamp of licht

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
M'n vriendin heeft momenteel een Nokia 3200. Prima toestel, maar inmiddels een jaar of twee oud en het ding begint kuren te vertonen. Het fijne aan dit toesten is echter dat het een ingebouwde zaklamp heeft. Echt superideaal voor op vakantie, in de tent, enz. Nu heb ik gezocht, maar echt heel weinig telefoons hebben dat tegenwoordig. Ze wil het liefst een Nokia, maar zijn die tegenwoordig te verkrijgen met een zaklamp?

En waarom niet eigenlijk? Qua productiekosten moet het toch niet zo duur zijn?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 14:58 ]

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Ehm nee ik ken zelf geen ander toestel met zaklamp...
Misschien online verkoop sites ?

Waarom niet? Geen idee
Productiekosten? Lijkt me niet het probleem lijkt me eerder de vraag naar...

• Bep De Bouwer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11 12:39
SonyEricsson K750i en weet dat het goedkoopste mdel van Nokia (?) ook zaklamp heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik kan me niet voorstellen dat er geen vraag naar is. Ook de Phone Model-vergelijker van Nokia zelf biedt niet de functionaliteit om te zoeken op 'integrated flashlights'.

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd de K750i heeft ook zaklamp functie.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11 16:49
Mijn sony k750i (idem w800i) heeft er een, lekker fel ook, je moet alleen wel eerst even het menuutje in, of camera aan (schuifje) + * toets. Ik gebruik het best vaak eigenlijk, omdat er mooi wit licht uit komt, handig als je een precies klusje moet uitvoeren in slechte lichtomstandigheden.

Verwijderd

Topicstarter
Maar hoe zou ik kunnen achterhalen welke Nokia modellen allemaal een flashlight hebben?

Verwijderd

Nokia 1101 heeft er een, volgens mij zo'n beetje het goedkoopste model van Nokia. Wel heel degelijk en ziet er verder netjes/zakelijk uit.

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waarom wil je per se Nokia?

Ik heb BTW een Sony Ericsson K700i, met camera met flits. En laat de flits nou net een behoorlijk felle LED zijn die je zo lang aan kan houden als je wil. Zéér goed bruikbaar als zaklampje. Zelfde verhaal als met de K750 en de W800 dus.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Er bestaan tegenwoordig aardig veel toestellen hoor met flashlightje

Wat te denken van de Samsungs! E800, D500, D600 enzovoorts

Ook veel nokia's hebben dit al! Kijk dan even naar de nokia's die ook spatwaterdicht en schokbestendig zijn enzo, deze hebben ook vaak 'n geintergreerd lampje!

Hoe je in 1x alle nokia's kunt vinden met zo'n lampje weet k niet, mail anders nokia eventjes!?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Hier heb ik al iets gevonden. En inderdaad, waarom zou ze per se een Nokia willen; die K750i ziet er ook geil uit!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-11 21:08
S700i heeft ook de "flits" in het camera menuutje.
Het is eigenlijk een schijnwerper voor het maken van foto's, maar goed te gebruiken als zaklamp.
Overigens gebruik ik zelf soms het display van de telefoon als zaklamp als ik 's nachts naar beneden moet.

Verwijderd

Wat te denken van de NOKIA 5140.

• Anakin239
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-11 15:34
DE V800/Z800 van Sony Ericsson heeft ook een flashlight

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:10
whaaaat he,

neem een nokia 1100 O+
heb ik ook :>

koste mij 9.95 + 3.85 verzendkosten en ik kreeg er 10.00 euro beltegoed bij. hij gaat 1 week mee op de batterij, dus zondagnacht is oplaad nacht. hij kan: - sms, - telefoonboek, - snake, - bellen(maar dat zuigt), - en heeft een prachtige klok-screen-saver ofzo. oftwel je hebt ook geen horloge meer nodig.

hij ziet er uber qewl uit, en hij gaat moeilijk kapot. het scherm krast vrij snel als je je sleutels in je broekzak hebt zitten maar daar is mee te leven en frontjes zijn evt. ook niet duur.

ook heeft hij zaklamp, ideaal voor in de tent en in de auto als je bijv kaart moet lezen. hij is alleen niet geschikt om op de camping scheerlijnen te ontwijken opweg naar de wc.

de voordelen vind ik vooral de batterijduur, prijs en de bovengenoemde functies, ik bedoel; wie wil er nou fotos met zn mobiel maken :? 8)7 .

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-11 21:15
Er is wel een groot verschil in lichtsterkte tussen de verschillende telefoons. Ik heb zelf (onder andere) een K750i en een nokia 1100, en de K750i geeft echt VEEL MEER licht.

Ik vermoed dat de andere cam-flits-phones vergelijkbaar met de K750i zijn, want met minder licht kan je niet flitsen.

Over de 1100, ik kan hem je niet echt aanraden, er zitten domweg té weinig functies op. En dan bedoel ik niet dingen als radio, agenda of camera maar ook sub-funties; in het telefoonboek of instellingen menu kan je gewoon veel minder dan bv. de 3510i, om maar een andere simpele nokia te noemen.

edit> een flitslamp is ook gewoon een lamp die aan kan en licht geeft.

[ Voor 6% gewijzigd door Rrob op 30-11-2005 16:48 ]

• Security
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

het ging om een zaklamp niet om een flitslamp voor foto's toch?

Verwijderd

De Sony Ericsson K700i met een Orange Prepaid pakket.
Ik geloof €149,- of iets in die richting.
Radio+mp3 dus die heb je ook niet meer nodig zit op de telefoon.
Ik heb deze telefoon zelf ook en gebruik het flitslamp(je) vaak als zaklamp.
Werkt perfect!
Vooral s'avonds om uit te zoeken welke sleutel in welk slot moet :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 16:46 ]

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Opperhoof schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:35:
whaaaat he,

neem een nokia 1100 O+
heb ik ook :>

koste mij 9.95 + 3.85 verzendkosten en ik kreeg er 10.00 euro beltegoed bij. hij gaat 1 week mee op de batterij, dus zondagnacht is oplaad nacht. hij kan: - sms, - telefoonboek, - snake, - bellen(maar dat zuigt), - en heeft een prachtige klok-screen-saver ofzo. oftwel je hebt ook geen horloge meer nodig.

hij ziet er uber qewl uit, en hij gaat moeilijk kapot. het scherm krast vrij snel als je je sleutels in je broekzak hebt zitten maar daar is mee te leven en frontjes zijn evt. ook niet duur.

ook heeft hij zaklamp, ideaal voor in de tent en in de auto als je bijv kaart moet lezen. hij is alleen niet geschikt om op de camping scheerlijnen te ontwijken opweg naar de wc.

de voordelen vind ik vooral de batterijduur, prijs en de bovengenoemde functies, ik bedoel; wie wil er nou fotos met zn mobiel maken :? 8)7 .
Klinkt erg goed!
Waar haal je dat ding zo goedkoop? En welke provider, geen verplichtingen?
Nvm, al gevonden, Kruidvat, maar hoor net hieronder dat die aanbieding niet meer geldig is =(

[ Voor 5% gewijzigd door j86 op 30-11-2005 16:52 ]

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

-Quote ipv edit-

[ Voor 91% gewijzigd door j86 op 30-11-2005 16:51 ]

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-11 21:15
joswillems> die 1100 voor 14E is een aanbieding uit juni van dit jaar, die loopt dus al lang niet meer.

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Ik heb ook een k750i. Gebruik de zaklamp/licht via een 'snelkoppeling' ( rechts, boven, klik :+ ), en ik moet zeggen dat ik dat ding best vaak gebruik. Best hendig :)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

• NoepZor
  • Laatst online: 27-11 19:24
Idd heb er hier ook een liggen :)

Maar is een gewone zaklamp niet beter ? :P Kost minder ^^
Of is ze veel op pad waarbij ze een zaklampje nodig heeft, maar niet goed bij haar kan houden?

De wijzen komen uit het Oosten!

Verwijderd

Topicstarter
Nee ze is nie veel op pad, maar om nu een zaklamp mee te nemen overal naar toe :) Het is gewoon handig, zo'n lampie op je foon.

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-11 09:12
Ik denk niet dat er een foon is met een feller lampje dan de K750i. En laat dat dan ook nog 's een van de beste toestellen op de markt zijn.

Verwijderd

Topicstarter
sjakietrekhakie schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:44:
Ik denk niet dat er een foon is met een feller lampje dan de K750i. En laat dat dan ook nog 's een van de beste toestellen op de markt zijn.
Ja, dat had ik zelf ook geconcludeerd na het lezen van dit topic. Bedankt allemaal!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:02

jurma

simply connecting...

Heb je ook al gekeken naar de Nokia 5140i of naar de Nokia 5140 en ook de Nokia 5100. Want als je vriendin dan toch een nokia wil.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 13:12

Neoz

Neoz & Hobbes

op www.nieuwemobiel.nl zit een zoekfunctie, vaak kan de flitser van een eventuele camera ook fungeren als zaklamp, dat is bij veel Samsung modellen zo.

Serve The Humanity , Be Server

Verwijderd

Nokia 1100 heeft redelijke verlichting.
Nokia 5140(i) heeft redelijke verlichting.

K750i en W800i van Sony Ericsson hebben betere verlichting, maar zijn dan ook wat duurder.

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
De Samsung D500 heeft een zaklamp :D

Verwijderd

D500 heeft idd een zaklamp, gewoon de flitser op permanent zetten bij foto nemen, en je kan het als zaklamp gebruiken. :+
Pagina: 1