Toon posts:

AMD Athlon (tm) XP 1700 en Usb 2.0???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de pc nu 3 1/2 jaar, maar wil nu wel eens van die usb1.0 af. Of in ieder geval van een paar. Ik wil graag overgaan op Usb 2.0. Maar toen ik laatst bij een pc zaak was vroeg de verkoper of mijn moederbord usb 2.0 ondersteund. Ik heb op internet lopen zoeken, maar kan niks vinden..Misschien dat iemand ander dit weet??

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dan zul je toch eerst moeten vertellen wat voor moederbord je hebt :P
Maar je kunt er een USB2.0 PCI kaartje induwen als je wilt, dan kun je USB2 gebruiken op de poorten die daarop zitten.

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Sorrie maar ik ben niet helderziend :X

Als je nu eerst eens verteld wat voor moederbord je hebt (of wat voor computer als het geen zelfbouw is)

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Dat kun je gewoon opzoeken. Maar wat wil je dan ? Een pci-kaart die USB 2.0 ondersteunt ? Dan heeft dat niks met je mobo te maken.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Je kan het zien in de handleiding van je moederbord :). En als je moederbord het niet heeft kan je voor een paar euro een uitbreidingskaartje kopen met USB2 poorten erop.

edit:
3 reacties om 14:40 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door AtleX op 30-11-2005 14:41 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-05 20:43

DefLite

Why so serious?

een pci usb 2.0 kaartje kost 12 euro ongeveer. En je kan met everest kijken wat voor mobo je hebt
www.lavalys.com niet dat het uitmaakt.

Verwijderd

Topicstarter
KillerAce_NL schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:40:
Dat kun je gewoon opzoeken. Maar wat wil je dan ? Een pci-kaart die USB 2.0 ondersteunt ? Dan heeft dat niks met je mobo te maken.
Dus ik kan dan achterin de pc een kaartje met bv 2 usb 2.0 poorten erop doen...?? Dat zou heel mooi zijn...

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:34:
[...]

Dus ik kan dan achterin de pc een kaartje met bv 2 usb 2.0 poorten erop doen...?? Dat zou heel mooi zijn...
Jup dat is geen enkel probleem. Een plank met een Athlon XP zal zeker wel over de juiste PCI revisie beschikken dat hij overweg kan met een USB2 kaart (die PCI2.2 zijn).
Maar je kunt ook gewoon in de manual kijken of je plank niet gewoon al USB 2.0 heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Heb het allemaal gevonden.

Moederbord Ga-7vkml

En in de handleiding staat al pci 2.2 compliant, dus dat gaat wel werken..

Merci voor alle hulp.......
Pagina: 1