Toon posts:

Linksys WRT54G en gamen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik draadloos internet dmv een Linksys WRT54G router en een Linksys usb netwerk adapter icm @home budget. Alles werkt prima op het gebied van internet, email, msn etc etc, het bereik is ook constant uitstekend (zit zo'n 5 meter verticaal van het access point af) Alleen bij gamen wordt het signaal steeds heel even verbroken wat zorgt voor de nodige irritatie.. :(

Nu is mijn vraag of ik hier iets aan kan doen of dat ik toch maar enkele meters kabel moet kopen. :?

mvg.

Verwijderd

Heb je een WRT54G v5? Heb je al geprobeerd de nieuwste firmware er op te zetten?

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08-2025
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:10:
Heb je een WRT54G v5? Heb je al geprobeerd de nieuwste firmware er op te zetten?
Er is nog geen nieuwe firmware.

http://www.linksys.com/se...2FCommon%2FVisitorWrapper

[ Voor 30% gewijzigd door DanielB op 30-11-2005 15:13 ]

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:16

lier

MikroTik nerd

Zorg dat jouw AP geregistreerd staat als default AP. Hiermee voorkom je problemen met het proberen op te bouwen van een verbinding naar andere AP's in de buurt.

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:10:
heb v3.1 met de nieuwste firmware

Verwijderd

Topicstarter
lier schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:15:
Zorg dat jouw AP geregistreerd staat als default AP. Hiermee voorkom je problemen met het proberen op te bouwen van een verbinding naar andere AP's in de buurt.
heb ik.

• rsmits
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:05
Bij draadloos verlies je (voor zover ik weet) altijd van tijd tot tijd heel eventjes je verbinding. Echt gamen kan je dus daarom ook het beste bedraad doen.

• Ethefox
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-04 11:03
Linksys router, Linksys usb netwerkkaart, dan gok ik dat je ook de Linksys software gebruikt om de draadloze verbinding te maken. Zet in dat geval de "wireless zero configuration" service op disabled, die heb je dan namelijk niet nodig en wil wel eens in de weg zitten van een stabiele verbinding.

En anders inderdaad via een kabeltje...

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-11-2025
ik heb ook een Linksys WRT54G maar hoe kan ik zien welk V dat is?

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
lazrambo schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 21:20:
ik heb ook een Linksys WRT54G maar hoe kan ik zien welk V dat is?
Op de onderkant van je Router. :)
Pagina: 1