asus p4s533 en lba 48

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Willy-B
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-11-2025
Weet iemand of de asus p4s533 lba48 ondersteund ???
Ik wil hier namelijk een 250GB harddisk aan hangen, maar kan nergens op www.asus.com vinden of dit gaat werken.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wil je die harde schijf gaan gebruiken als bootschijf of als extra schijf? Als hij namelijk alleen als extra schijf eraan moet hangen dan maakt het niet zo heel veel uit wat je bios ervan vindt. Mocht je er wel van willen booten kan het wat lastiger worden, maar moet het nog steeds prima mogelijk zijn.

Dat je dit overigens niet kan vinden op de Asus site vind ik helemaal niet verwonderlijk. Wat een ongelovelijk @%^#$^%$^! site is dat geworden zeg :r meerendeel van de moederborden lijkt gewoonweg niet meer te bestaan.

• Willy-B
Ik wil er vanaf booten met xp-pro met sp2, dus windows mag geen probleem zijn, maar over de bios is niets te vinden.

• Willy-B
Ik heb eindelijk een mail van asus gehad, met bios versie 1006 of nieuwer moet het werken.
Ik kan nu dus aan de slag, maar vond het wel handig om het antwoord hier ook te plaatsen, want mocht iemand ook zo'n combinatie willen gebruiken, dan hoef je dus niet verder te zoeken.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je zit hier een beetje verkeerd ;) Dit gaat om HDD's en I/O controllers. En dan nog staat het in de FAQ van het juiste subforum beantwoord.

Opslagmedia & I/O Controllers » OM FAQ / Beleid » Wat is de grootste HDD die ik in mijn systeem kan doen?

Dit topic is gesloten.