Toon posts:

Meest gebruikte Webhostingbedrijven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen wat de 10 meest gebruikte website hosting bedrijven zijn? Ik heb dit nodig voor een project op school...

alvast bedankt

Verwijderd

wat heb je zelf al gezocht ?

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-02 12:19
Volgens mij is GoT niet bedoelt om jouw huiswerk te maken :)

/dev/null

Verwijderd

Topicstarter
vriesdude schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:22:
Volgens mij is GoT niet bedoelt om jouw huiswerk te maken :)
Dit is geen huiswerk, Dit is een project waarbij wij een onderzoek moeten doen naar de best webhosting... Maar aangezien er zoveel bedrijven zijn die webhosting aanbieden, willen wij de 10 meest gebruikte onderzoeken. Vandaar deze vraag...
Ik heb op google gezocht naar "meest gebruikte webhosting bedrijven en top 10 website hosting enz enz enz" k kan helemaal niks vinden...

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 12:29 ]

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:30
http://www.google.nl/sear...ebhosting+overzicht&meta=

Brengt je op een aantal sites met overzichten van Webhosters.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:28:
[...]

Dit is geen huiswerk, Dit is een project waarbij wij een onderzoek moeten doen naar de best webhosting... Maar aangezien er zoveel bedrijven zijn die webhosting aanbieden, willen wij de 10 meest gebruikte onderzoeken. Vandaar deze vraag...

[...]

Ik heb op google gezocht naar "meest gebruikte webhosting bedrijven en top 10 website hosting enz enz enz" k kan helemaal niks vinden...
Kijk hier es http://www.webhostingtalk.nl/

Staat veel info over webhosting.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hoe wil je 'meest gebruikte' definieren? Grootste aantal klanten, grootste hoeveelheid dataverkeer, grootste aantal servers, grootste aantal websites, omzet? Zeg het maar :P Uiteraard is er overlap maar ook zeker weten verschil.

Zelfde verhaal overigens met de reden van de vraag, meest gebruikte wil niet 'beste' zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
IceStorm schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:12:
Hoe wil je 'meest gebruikte' definieren? Grootste aantal klanten, grootste hoeveelheid dataverkeer, grootste aantal servers, grootste aantal websites, omzet? Zeg het maar :P Uiteraard is er overlap maar ook zeker weten verschil.

Zelfde verhaal overigens met de reden van de vraag, meest gebruikte wil niet 'beste' zeggen.
Ik zou graag de 10 webhosting bedrijven met de meeste klanten willen weten... Ik wil echt de meest gebruikte, de beste is niet nodig, daar is ons onderzoek namelijk voor...

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

hint http://webhosters.nl/links.php
succes met je onderZOEK

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-02 12:19
en anders zou je eens moeten kijken wat je met netcraft kunt achterhalen (die houdt heel veel statestieken bij over heel veel site's)...

/dev/null

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik zou zelf zeggen dat KPN, XS4ALL, Active24 (oude ladot), wideXS en Lycos in Nederland de top 10 wel halen. Is overigens nergens op gebaseerd behalve gevoel :P

Vraag me af wat je daar aan hebt (en of je dat zelf niet had kunnen bedenken) maar ok.
Pagina: 1