Kan iemand mij vertellen wat de 10 meest gebruikte website hosting bedrijven zijn? Ik heb dit nodig voor een project op school...
alvast bedankt
alvast bedankt
/dev/null
Dit is geen huiswerk, Dit is een project waarbij wij een onderzoek moeten doen naar de best webhosting... Maar aangezien er zoveel bedrijven zijn die webhosting aanbieden, willen wij de 10 meest gebruikte onderzoeken. Vandaar deze vraag...vriesdude schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:22:
Volgens mij is GoT niet bedoelt om jouw huiswerk te maken
Ik heb op google gezocht naar "meest gebruikte webhosting bedrijven en top 10 website hosting enz enz enz" k kan helemaal niks vinden...Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:20:
wat heb je zelf al gezocht ?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 12:29 ]
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Kijk hier es http://www.webhostingtalk.nl/Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:28:
[...]
Dit is geen huiswerk, Dit is een project waarbij wij een onderzoek moeten doen naar de best webhosting... Maar aangezien er zoveel bedrijven zijn die webhosting aanbieden, willen wij de 10 meest gebruikte onderzoeken. Vandaar deze vraag...
[...]
Ik heb op google gezocht naar "meest gebruikte webhosting bedrijven en top 10 website hosting enz enz enz" k kan helemaal niks vinden...
Ik zou graag de 10 webhosting bedrijven met de meeste klanten willen weten... Ik wil echt de meest gebruikte, de beste is niet nodig, daar is ons onderzoek namelijk voor...IceStorm schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:12:
Hoe wil je 'meest gebruikte' definieren? Grootste aantal klanten, grootste hoeveelheid dataverkeer, grootste aantal servers, grootste aantal websites, omzet? Zeg het maarUiteraard is er overlap maar ook zeker weten verschil.
Zelfde verhaal overigens met de reden van de vraag, meest gebruikte wil niet 'beste' zeggen.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
en anders zou je eens moeten kijken wat je met netcraft kunt achterhalen (die houdt heel veel statestieken bij over heel veel site's)...PipoDeClown schreef op donderdag 01 december 2005 @ 09:41:
hint http://webhosters.nl/links.php
succes met je onderZOEK
/dev/null
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq