[php]takenlijst

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• dimane
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-07 21:22
heey mensen

ik heb echt geen verstand van php ik heb me er wel in verdiept maar et lukt me gewoon niet echt.
ik heb een takenlijst nodig waarmee je taken kan toevoegen net ongeveer zoals bij microsoft outlook.
dit lijkt mij ook redelijk moeilijk om te maken als php noob!
ik weet niet of iemand nog een script heeft waar hij tog nix meer mee doet of wat je gewoon wel kwijt kan.

het hoeft er helemaal niet professioneel uit te zien.

als iemand mij kan helpen ..alvast erg bedankt

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 19:22
Is er een reden dat je een ander programma zoekt dan Outlook, dat je noemt als voorbeeld? Anders zou ik zeggen: maak daar gewoon gebruik van.

• dimane
het moet online kunnen en dat is wel makkelijk

ja dat is ook wel zo maarja het moet nou eenmaal in php.. :( dus vandaar

[ Voor 26% gewijzigd door dimane op 30-11-2005 12:10 ]

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 19:22
dimane schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:09:
ja dat is ook wel zo maarja het moet nou eenmaal in php.. :( dus vandaar
As in: huiswerkopdracht? Daar doen we hier niet aan.

Voor het doel van deze vraag moet je trouwens in Programming & Webscripting zijn, maar daar worden script-requests direct gesloten. Op zich is een dergelijk systeem niet heel moeilijk in elkaar te zetten als je een goed PHP-boek ergens vandaan kan halen. Zo zal je het toch moeten leren...
Je maakt hier meer kans als je al een opzet hebt en daarmee vastloopt.

[ Voor 7% gewijzigd door sjroorda op 30-11-2005 12:11 ]

• dimane
nu heb ik al wel wat gemaakt maar ik had de hoop al een beetje opgegeven...
ik heb dus nu dat ik een eigenaar kan toekennen aan de taak en ik kan de status aangeven
verder kan ik ook commentaar geven alleen nu wil ik dat hij dit opslaat ofzo.. moet ik dan met een sql database gaan werken ofzo?
zodat ik dan wel meerdere taken kan toevoegen

Verwijderd

Als je gegevens wilt opslaan, moet je dat idd met een database doen... Probeer eerst iets simpels. No offense, maar als je dit nog niet weet, weet ik niet of dit je gaat lukken.

Dit hoorde ook onder P&W. Hierin staan wel handige tutorials m.b.t. jouw probleem

• dimane
ja ik weet et maarja ik kan dat zelf tog niet wijzigen

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het subforum SA is bedoelt voor kant-en-klare software; hierzo overleggen over een te schrijven PHP applicatie werkt niet zo goed; daar is het subforum Programming & Webscripting voor. Aangezien je echter zonder enige zichtbare eigen inzet een applicatie lijkt te willen schrijven kunnen wij je niet verder helpen ben ik bang. Lees eens wat documentatie over PHP een probeer het zelf te schrijven. Mocht het niet lukken kun je het wellicht opnieuw proberen in bovenstaand forum :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.