TV out van MX probs...

Pagina: 1
Acties:

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
Hoi,

Me tv uit van mijn gainward MX (niet gs blabla) werkt onder w2k met laatste drivers. Probleem is alleen dat ik op mijn tv maar een stukkie van het scherm zie maw. hij wil niet hoger als 640x480. Dan valt er een gedeelte weg op de tv is hier een oplossing voor ?

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik vind het al een prestatie dat je het voor elkaar heb gekregen om wat op een tv te laten verschijnen, is mij nog niet gelukt(tv-out is grayed-out).

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• Dezjay
nou das nie zo moeilijk kabel der in en instellen dat ie het beeld cloont.. das simpel maar ken alleen 640x480 full screen krijgen... wil 1024x786 hebben kon me matrox ook

• wcduck
  • Niet online
Ik weet in ieder geval zeker dat die Gainward max 800x600 bij zn tv-out heeft.

Hoe heb je dat nou gedaan met die tv-out? Bij mij doet ie het ook wel maar ik krijg alleen beeld op mn tv. Mn monitor gaat op standby omdat ie geen 50 hz aankan? Hoe heb jij dit opgelost?

• wcduck
  • Niet online
Met TVTool kan je trouwens een hoop tweaken(heb ik gehoord). Bij mij werkt het proggie alleen niet.

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 14:50

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Een Matrox is HEEL iets anders dan een Nvidia Gf 2MX met TV-out!!!

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• SSoaker
  • Niet online

SSoaker

Super-Soaker

Op vrijdag 19 januari 2001 13:35 schreef wcduck het volgende:Ik vind het al een prestatie dat je het voor elkaar heb gekregen om wat op een tv te laten verschijnen, is mij nog niet gelukt(tv-out is grayed-out).
Ik heb wel eens gelezen dat een Geforce een 75ohm belasting wil zien voordat er beeld komt. En niet iedere TV schijnt die belasting te leveren. Misschien in Geforce FAQ. http://www.geforcefaq.com/

Verwijderd

nu we het toch over tv-out hebben doe ik ook maar ff mee
ik heb zelf de asus V7100 geforce mx2 32mb sdram met tv-out en monitor out of zoiets
en hij doet het bij mij op 640x480 en 800x600
en het is perfect met dvd films, tenminste met een goeie s-vhs kabel (ps het is een 100hz tv)

• Dezjay
Sjips ken dus max. 800x600 aan... die eb ik nie geprobeerd had zowie zo weinig tijd.

Tv out krijg is is makkelijk hoor. gewoon bij eigenschappen/geavanceerd/twinview dan gewoon clone en kun je in dat pull down gevalletje even de tv selecteren en de PAL veranderen.

TV moet wel aangesloten zijn. btw
Pagina: 1