[98/XP] Consequenties van een upgrade van 98 naar XP... ?

Pagina: 1
Acties:

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:54
Om te beginnen .... nee, dit is niet iets waarbij ik jullie vraag mijn huiswerk te maken!

Ik moet voor school een Rapport maken, over wat de consequenties zijn van een upgrade van Windows 98 naar Windows XP. Hierbij moeten dan de volgende onderdelen aan bod komen:

- Gewenning
- Kosten
- Compatibaliteit
- Gebruikerstraining

Weet iemand misschien, waar ik daar meer informatie over kan vinden? Ik heb gezocht met google maar vond niet echt iets heel nuttigs over dit onderwerp :?

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:14
systeemeisen die hoger zijn, maar voor de rest moet je het eigenlijk zelf bedenken. Daarom is het ook huiswerk.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:23

St@m

@ Your Service

Ik meende dat ik dit ook een keer heb gedaan.. volgens mij staat op de site van MS wat info.. maar dat weet ik niet zeker hoor..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

De punten die je noemt zijn niet anders dan bij een nieuwe installatie, dus you do the math

Behalve de kosten, die zullen lager zijn bij een upgrade versie dan bij een retail

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:00
tja, heel onnuttige opdracht als de docent er niet bij vertelt welke software er op die win98 gedraaid wordt. Wat voor systemen de huidige systemen zijn, welke software er in de toekomst gedraaid moet worden en wie er mee moet werken. Dit is nogal case afhankelijk.

Gebruikers gaan zich een beetje moeten omscholen voor het gebruik van win XP. Dat is echter minimaal en op een halve dag is iedereen er wel mee weg als je al met win98 kon werken.

Kosten zijn afhankelijk van hun huidige hardware, als ze pc's hebben met minder dan 128mb ram of tragere cpu dan een pentium 2, dan moeten ze sowieso nieuwe pc's gaan kopen. Mogelijk is het zo dat de prog's die ze op win98 draaiden, niet meer werken onder XP. Je hebt wel zo'n compatibiliteitsmodus maar dat werkt niet in alle gevallen. Dus kost van de extra software en de opleiding mag dus niet vergeten worden.

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit is sowieso meer iets voor Windows Operating Systems. Wellicht kun je toch ook nog proberen om wat eigen inzet te tonen door zelf met wat ideeen te komen?

SA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1