Gisteren heb ik samen met een vriend zijn nieuwe uber pc opgehaald, echt een mega bak.
Nadat ik alles inelkaar had gezet was het "finger crossed" tijdens de eerste boot. Geen piepjes of anderiteiten helemaal niks!
Even snel de bios instellen en snel Windows XP Prof SP2 Dutch (school licentie) installeren.
Boot keurig op dvd gezet, cd erin en toen... helemaal niks...
Het scherm wordt zwart en de DVD speler (Asus Quiettrack) blijft de cd constant lezen. Ook toen we de cd in de dvd brander (Lite-ON) deden exact hetzelfde verhaal. Even de BIOS nakijken, niks gevonden.
De BIOS vind de dvd speler en brander (merk en type) en ook de HDD, master en slave staan goed. Hij heeft geen boot flop
dus hebben we om 1:00 s'nachts maar besloten om te stoppen. Ik heb het gevoel dat ik iets heel stoms vergeet, iemand een suggestie?
SPECS:
Asus A8N-SLI nForce4 SLi
AMD 64 3800+
Maxtor DiamondMax 10 250GB SATA II
XFX Geforce 7800 GTX 256 MB
Asus Quiettrack dvd speler
Lite ON dvd fikker
Nadat ik alles inelkaar had gezet was het "finger crossed" tijdens de eerste boot. Geen piepjes of anderiteiten helemaal niks!
Boot keurig op dvd gezet, cd erin en toen... helemaal niks...
Het scherm wordt zwart en de DVD speler (Asus Quiettrack) blijft de cd constant lezen. Ook toen we de cd in de dvd brander (Lite-ON) deden exact hetzelfde verhaal. Even de BIOS nakijken, niks gevonden.
De BIOS vind de dvd speler en brander (merk en type) en ook de HDD, master en slave staan goed. Hij heeft geen boot flop
SPECS:
Asus A8N-SLI nForce4 SLi
AMD 64 3800+
Maxtor DiamondMax 10 250GB SATA II
XFX Geforce 7800 GTX 256 MB
Asus Quiettrack dvd speler
Lite ON dvd fikker