Probleem laden afbeeldingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teun-v
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

teun-v

Koffie? ja graag...

Topicstarter
Ik heb van af vanochten het probleem dat tijdens het openen van de frontpage het een en andere fout gaat met een aantal afbeeldingen die er zijn. Ik dacht eerst van zal wel aan mijn win xp + ie6 (exacte versie kan ik zo niet vertellen) thuis licht. Echter tijden de koffie pauze op mijn werk dacht ik ff kijken en ja hoor exact het zelfde probleem (win 2000 sp4 + ie 6.0.2800.1106). Ik ben er niet achter maar vermoed een bug in ie omdat na het bezoeken van de frontpage geen enkele afbeeling meer wordt weergegeven van elke wilekeurige site die je kan verzinen en dit zo blijft tot dat ie opnieuw wordt gestart.

dit ziet er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.vaandering-online.nl/img/tnet.jpg

Ik hierbij wat informatie te hebbe verschaft.

Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je misschien een firewall aanstaan of pop-upblocker?
Je hebt ook van die "speed up your internet" programma's.
Misschien progelijk geinstalleerd?
Hierdoor kan het komen dat je geen afbeeldingen etc. ziet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teun-v
  • Niet online

teun-v

Koffie? ja graag...

Topicstarter
Hier op het werk zit ik idd achter een proxy / firewall en thuis zit ik idd ook achter een firewall maar dat verklaart niet waar om er gisteren nog alles goed was en vandaag niet zonder dat er iets veranderd is zowel thuis als ook op het werk. Verder geloof ik niet zo in projes die internet moeten accelereren. Overigens met FireFox gaat alles wel goed.

Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:16

crisp

Devver

Pixelated

Da's gewoon algemene IE-brakheid.
Al geprobeert je cache eens te legen?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teun-v
  • Niet online

teun-v

Koffie? ja graag...

Topicstarter
Jup, heb ik ook geprobeert en haalt echter niks uit. Kan het te maken hebben met dat ik hier in duitsland zit? Ik krijg namelijk het gevoel dat ik de enige ben die dit heeft. Vreemde blijft dan nog altijd dat dit ik dit nog nooit eerder heb gehad en het plotseling sinds vandaag dit fout gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Je probleem lijkt overigens hierop: probleem met plaatjes in IE6
En de laatste tijd lees/hoor ik meer van dergelijke problemen. Ook dat teksten opeens cursief worden in IE...

Eerlijk gezegd kan ik er weinig anders over zeggen dan dat het waarschijnlijk gewoon bugs zijn in IE die wellicht veroorzaakt zijn door recente patches. Het blijft nu eenmaal een produkt dat niet echt meer van deze tijd is...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teun-v
  • Niet online

teun-v

Koffie? ja graag...

Topicstarter
Nou ja tis idd tijd om ie uit windows slopen en lekker verder te gaan met Fire Fox 8) In iedergeval bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53

silverstorm

tearing me apart

crisp schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:28:
Eerlijk gezegd kan ik er weinig anders over zeggen dan dat het waarschijnlijk gewoon bugs zijn in IE die wellicht veroorzaakt zijn door recente patches. Het blijft nu eenmaal een produkt dat niet echt meer van deze tijd is...
Ik had het probleem ook. Systeemherstel (XP) van weekje eerder. (zonder die brakke update en ging weer als een banaan.)

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teun-v
  • Niet online

teun-v

Koffie? ja graag...

Topicstarter
Nou ik ben er nu achter wat het is. Mijn browser kreeg het niet voor elkaar om de afbeelding van de advertorial weer tegeven. Dit had als bij effect dat ie helemaal geen plaatjes op elke verder bezochte pagina kon weergeven. Ik heb het nu voor elkaar gekregen dat ie heet plaatje gecachet door het adres van het plaatje in de adres balk te plakken. Sinds dien heb ik geen problemen meer en lijkt alles goed.

[ Voor 1% gewijzigd door teun-v op 30-11-2005 14:44 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Da's pas weird...

Intentionally left blank

Pagina: 1