Toon posts:

[XP] Bluetooth COM port komt niet lager dan 5, wil ik wel*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb al zitten zoeken op het forum, maar ik kan niks vinden wat mij kan helpen.

Ik zit met het volgende:

Ik heb een HP Tablet PC, en een WASP Barcode scanner en een Stukje software.
De software die we gaan gebruiken is door een klant zelf gemaakt, en als invoer app kan als port alleen COM 1 tot COM 4 gekozen worden.

Maar nu krijg ik mijn bluetooth seriele poort niet op 1 van deze porten, ik kan alleen porten vanaf COM 5 gebruiken.

Koe kan dit ? is er een mogelijkheid om dit toch op COM3 of zo te krigjen ?
Als ik pot toevoegen doe in mijn bluetooth manager, kan ik het niet selecteren, kan ik alleen 5 of 6 kiezen.

Is er misschien mogelijkheid of een port te mappen of zoiets, of zit ik gewoon met een probleem nu ?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke Windows hebben we het hier over? Zoals je in de Windows Operating Systems FAQ kan lezen zien we die graag in je topic titel staan :)

Verwijderd

Topicstarter
Oeops,
Foutje, Ik maak gebruik van Microsoft Windows XP Tablet PC Edition 2005 (SP2)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een oplossing???

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je hoeft niet binnen 4 uur te kicken hoor - dat mag zelfs pas na 24 uur ;)

Verwijderd

Topicstarter
JA sorry, ik wordt er niet goed van kan nergens info vinden ,net nog eens flink zitten googele.

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:21:
JA sorry, ik wordt er niet goed van kan nergens info vinden ,net nog eens flink zitten googele.
Heb je je onboard com poorten al uitgezet in je bios :?

En op welke zoeksleutels / keywords heb je opgezocht op google en microsoft? Misschien dat we kunnen helpen met verfijnen van je zoekopdracht :)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
Het is een tablet pc, en heeft geen com port onboard.

Heb gezocht op echt van alles te veel om op te noemen in ieder geval.....

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

De software die we gaan gebruiken is door een klant zelf gemaakt, en als invoer app kan als port alleen COM 1 tot COM 4 gekozen worden.
De klant de software laten aanpassen en niet hardcoded t/m compoort 4 beperken.

Als ik het goed lees zit die barcodescanner via bleutooth aan je Tablet PC gekoppeld ?

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt, via bluetooth zit ie aan mn tablet.
Pagina: 1