Ik ben voor stage bezig om het klantenbestand bij te werken. Niet alleen opschonen, maar er moeten ook wel een paar honderd adressen toegevoegd worden. Nu is het overgrote deel van het klanten opgebouwd uit Vcards, een stuk of 400. Daarnaast is er een excel bestand, met daarin adresgegevens van andere klanten. Deze zou ik graag ook in Vcard (*.vcf) formaat willen hebben. Ik heb al het een en ander gegoogled, en ook hier op GoT gezocht, maar is telkens nét niet wat ik zoek.
Het is een behoorlijke lijst en ik wil dus graag voorkomen dat dit allemaal met de hand moet(duurt gewoon te lang). Is er een mogelijkheid dat deze velden vanuit Excel tot vcard omgeturnt worden? En wat is de handigste manier om zeg maar 1000 Vcards aan te maken?
De Vcards zijn gekoppeld aan Outlook 2003. Ik ben ook benieuwd hoe ik dan al deze Vcards(lees klanten) in één keer een mail kan sturen, want ik heb ze dan nog niet gekoppeld aan mijn contactpersonen in Outlook.
Het is een behoorlijke lijst en ik wil dus graag voorkomen dat dit allemaal met de hand moet(duurt gewoon te lang). Is er een mogelijkheid dat deze velden vanuit Excel tot vcard omgeturnt worden? En wat is de handigste manier om zeg maar 1000 Vcards aan te maken?
De Vcards zijn gekoppeld aan Outlook 2003. Ik ben ook benieuwd hoe ik dan al deze Vcards(lees klanten) in één keer een mail kan sturen, want ik heb ze dan nog niet gekoppeld aan mijn contactpersonen in Outlook.