Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• deblaauwesigaar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-11 22:52
Wie kan mij helpen onderstaand is mijn configuratie
Ipaq2210
BT338
TT5.1

Bij bluetooth manager een connectie gemaakt. Blue tooth op 338 gaat snel knipperen. dus een fix.

De connectie status verdwijnt echter na iets meer dan 2 minuten automatisch. Hoe kan dit.

Helaas lukt het mij ook niet zodra ik een fix heb om de juiste instellingen binnen TT5 te vinden.
Ik heb al van alles geprobeerd. Andere kabel gekozen. 2400, 4800, 9600, 38400. COM8 en COM5 niks werkt.

Wie kan mij helpen. Ik heb al de hele avond in andere posts zitten zoeken kan helaas niks bruikbaars vinden.

Alvast reuze bedankt.

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:17

Japie.G

Colour Classic

deblaauwesigaar schreef op woensdag 30 november 2005 @ 09:29:
Helaas lukt het mij ook niet zodra ik een fix heb om de juiste instellingen binnen TT5 te vinden.
Ik heb al van alles geprobeerd. Andere kabel gekozen. 2400, 4800, 9600, 38400. COM8 en COM5 niks werkt.
.
andere kabel gekozen?? Je moet gewoon voor bluetooth GPS kiezen in tomtom.....

Ik klik gewoon bluetooth gps muis aan in tomtom en dan werkt de boel gewoon :? ik connect helemaal niets buiten tomtom om.

p.s.
wel bluetooth support geinstalleerd voor tomtom5?

[ Voor 21% gewijzigd door Japie.G op 30-11-2005 10:08 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:04

Sabbi

je denkt aan mij.

met hierboven, en aanvullend/verduidelijkend.

Je moet dus niet eerst connecten via de BT manager, maar alleen je devices met elkaar pairen. Dit is een eenmalig iets.
Verder heeft de 2210 issues met bt, welke rom versie heb je, er is hiervoor een romupdate dacht ik...