Wat is het optimaalste geluidssytem voor DVD?

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Friedchicken
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06-2015
Ik ben van plan om een dvd speler te gaan kopen en wil daar natuurlijk een mooi dolby geluidssysteempje bij hebben!

Ik heb dan ook de vraag als ik nou DeskTop Theatre DTT 2500 Digital van Creative koop is dat dan ook aan te sluiten op een gewone dvd-speler voor de tv?

Eigenlijk moet ik ook nog de dvd-speler zelf ! Enige suggesties??

Verwijderd

Ikzelf ben geen fan van computer-boxjes.
Ik koop dan liever een paar 2dehands audiocomponenten en een baar goede boxen.
Is weliswaar wat duurder, maar veel mooier (vind ik).

M@tlok

Verwijderd

Yep DTT schijnt zelfs de dolby setjes van 2000 piek te benaderen, ze zijn echt HEEl goedkoop voor wat je krijgt, aldus PC-Gameplay

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:53

winnie

de poes...

Ik snap nooit wat computerbladen van geluidsapparatuur weten. Je leest toch ook geen auto-tijdschrift voor de tests van een Geforce?

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

die vergelijking zit er iets verder vanaf..
hahahah
Als computermerken voor dit soort bedragen betere of vergelijkbare kwaliteit boxen/audio spullen kunnen maken dan/als de echte audiospullen dan ga je je toch afvragen waarom yamaha voor 250 gulden een computersetje aanbied en tegelijkertijd een 500 piek per audiobox vraagt..
Get a grip, computeraudio kun je gewoon niet vergelijken met echte audio apparatuur.
Ok het klinkt leuk, maar klinkt het ook zoals het HOORT te klinken (dynamiek, karakteristiek, etc. etc.)

Wat je je wel af kunt vragen is hoe hoog je je eigen standaard hebt liggen en wat je ervoor wilt betalen!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 19:37

Jag

De computer- en audiowereld lijken wel incompatible. Als je sommige reviews leest van audio produkten voor de pc, dan moet je echt huilen en lachen tegelijk (ik weet ff geen voorbeeld).
Maar het is dan ook wel een totaal andere markt, het is maar extra voor aan de computer. Maar dat is dan ook mijn bezwaar, want je moet gewoon één geluidsinstallatie kopen, en daar ook je computer op aansluiten. Voorwaarde is dan wel dat je pc bij de versterker in de buurt staat.
Maar verwacht in ieder geval niet dat computerspeakers gewone HiFi kunnen benaderen, en dat is maar goed ook voor de HiFi, want het is wel zo ontzettend veel duurder!

Jag

Verwijderd

Creative verkoopt DTT2500 ook als Dolby Setje voor DVD speler, waarom denk je dat er al die vage in en uitgangen op zitten? En waarom is hij zo duur :(
Pagina: 1