PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Taalscript: Latin-gebaseerd
Lettertype voor webpagina's: Times New Roman
Lettertype voor normale tekst: Courier New
Deze valt wel een beetje in het genre, u vraagt wij draaien.
Ook wel zelf te achterhalen, niet !?
Eerst het probleem, dan de oplossing
De settings staan precies zo als hierboven vermeld
Heb ook al de font geherinstalleerd maar nog geen suc6
[ Voor 49% gewijzigd door fast-server op 30-11-2005 09:09 ]
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Ja alle letters staan schuin, zie onderstaande PSfrickY schreef op woensdag 30 november 2005 @ 09:08:
Is het lettertype op elke website nu het zelfde?
-----------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------
[ Voor 38% gewijzigd door fast-server op 30-11-2005 09:14 ]
Spyware ?
Adware ?
Virus ?
SP ?
Overige updates ?
Herinstallatie ?
Eerst het probleem, dan de oplossing
Spyware volgens Hitmanpro en ms antispyware geen
Virus volgens NOD32 geen
herinstallatie wil ik liever niet doen aangezien er veel programma's op draaien incl. een ms sql database
[ Voor 33% gewijzigd door fast-server op 30-11-2005 09:45 ]
Windows Operating Systems >> Software Algemeen
Verwijderd
tools > options> internet options > accessibility
?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 12:33 ]
Ik denk dat er voor een aantal websites in de code defefinieerd is welk font het moet zijn, en als dat niet zo is, pakt ie een of ander in windows ingesteld font. Klote Miscrosoft ook, dat alle MS programma's laat communiceren met elkaar terwijl ik dat niet wil....
Anyway, ik krijg em ook niet meer terug naar hoe het hoort. Die instellingen die hierboven genoemd zijn staan goed. Ook even veranderen en weer goed zetten werkte niet.
Verwelkom wat je niet kunt vermijden.
Verwelkom wat je niet kunt vermijden.
Dimidium facti qui bene coepit habet: sapere aude.
Extra -> internet opties -> Lettertypen -> Taalscript
Maar hier heb ik cyrillisch. Ik heb geprobeerd dit te wijzigen naar latin based maar dat blijkt kennelijk niet te werken. Hij veranderd namelijk daarna gelijk weer terug. Weten jullie misschien wat ik hiertegen kan doen ?