Toon posts:

[XP] Gekruisde accounts hoe beste terugzetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik zit met het volgende op een computer met 4 inlognamen voor het gemak A,B,C,D wijst als ik inlog als A in de tasklist het account naar B, B naar C, C naar D en D naar A.
Dus haal ik een programma weg voor A dan verdwijnt ie uit de programma lijst van B.
Nu is er vast wel iets om die accounts weer naar de juiste plaats op de schijf te laten wijzen maar wat is dan zinniger, het probleem bestaat zo te zien al een jaar of meer. Dus documents and settings van A bevat al veel documten van B etc etc.
Zoals het systeem nu is is het niet echt onderhoudbaar want een virus of spyware bij A moet je verwijderen in B.
Iemand dit varkentje al eens gewassen ?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ehm - wat bedoel je precies? Wat is wijzen? Wat bedoel je met die eerste zin - die snap ik totaal niet bv.

Verwijderd

Topicstarter
Ik log in als Jan maar gebruik het account en de registry van Piet en dat klopt ook met wat ik de schijf terug vind onder "\documens and settings\piet\my documents" Maar ik kom alleen in piet als ik inlog als jan met het password van jan. ( lange leve de teletubbies )

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat kom je uit als je in start -> run naar "%userprofile%" gaat als je als "Piet" inlogged?

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op donderdag 01 december 2005 @ 09:47:
Wat kom je uit als je in start -> run naar "%userprofile%" gaat als je als "Piet" inlogged?
Dan kom ik eruit als zijnde kees, ofwel nummer 3. Het lijkt wel een enumerator die verkeerd wordt gelinkt. Het lastige is dat sommige pakketten glashard de ooit goede verwijzingen hebben opgeslagen bij installatie zoals nero en visual studio houden zelf het pad naar "my documents" vast dus die staan nog goed.
Dus een project aangemaakt als piet komt dan ook in piets documents. Zij het dat alleen kees ze de volgende dag nog kan openen met zijn password.
Dus dat omzeil ik nu maar even door geen passwords meer te gebruiken.