Toon posts:

Geen Beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Lezer, wie kan mij helpen ik wordt gek 8)7

Systeem van mij deed vanmiddag heel raar, gekke piepjes etc. was geen hoogte van te krijgen ging helemaal door elkaar. Enfin.

Systeem uitgezet en daarna kreeg ik hem wel aan maar kreeg ik geen beeld op mijn scherm.
Alles draait, CPU Fan, Case Fan, voeding gewoon zoals hij zou opstarten maar geen beeld.

Dus ik dacht shit videokaart naar de klote, met een andere precies hetzelfde probleem, en de videokaart doet het perfect in een ander systeem. Dus dan ga je al snel naar geheugen toe, toch? Ook deze deed het perfect in mijn andere systeem. Dan is de processor kapot, ook die doet het in mijn andere systeem. Vaag of niet? Dan mobo kapot zou je zeggen, dus ik een andere ingebouwd en de cpu, geheugen opgezet en ook met deze krijg ik geen beeld? WTF?????!!!!

Dus ik heb nog een mobo liggen en ook bij deze precies hetzelfde !!

Nu merk ik wel op dat de LED's en speaker het totaal niet doen geen geluid en ook helemaal geen licht!!!!! bij drie verschillende mobo's krijg ik geen brandende LED's te zien, terwijl wel cpu fan, case fan, schijven etc alles het doet.

Wie helpt mij, zou de behuizing niet goed zijn, en ja ik heb ook de voeding uit mijn werkende systeem op het niet werkende systeem gehangen en ook dan precies hetzelfde probleem!!

Wat zou het zijn??

Groetjes Danny

SPECS:

MOBO: ASUS P4S8X-X
Geheugen: 512MB
Videokaart: Geforce FX5200

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Kijk eens voor meer opties in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik ook al nagelopen, ik zou het me god niet meer weten wat het zou moeten zijn.

als geheugen, mobo, videokaart en cpu i.c.m. een ander systeem wel loopt.

Ik vind het alleen vreemd dat de kast waar het spul in zit dat dan de panel LED's geen licht geven, geen eens een knipje!!! Zou dit problemen kunnen veroorzaken?

Groet,

Danny

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Heb je eens alles eruit gehaald, en de setup met mobo - geheugen (1 reepje) - cpu en vga proberen te draaien ?

Verwijderd

Topicstarter
Yep dat heb ik ook gedaan, zelfs met een andere moederbord erin om dat uit te sluiten maar ook geen beeld geven. Ik heb ook zitten denken dat de kast sluiting geeft maar hij heeft bijna een jaar staan te draaien. Ik ga zo nog even kijken daarna.

Misschien andere oplossingen, ik wordt hier een beetje gaar van !!!

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 08:33

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

Mischien is jouw voeding gewoon een beetje gaar, heb je het systeem al geprobeerd met een andere voeding?

probeer ook eens van een floppie op te starten (zonder harddisks aangesloten), boot ie dan nog wel normaal?

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

Verwijderd

En je monitor dan ??

Als je kast kortsluiting zou geven zou er helemaal niks aan gaan.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 13:03 ]

Pagina: 1