Toon posts:

Drivers 6800GT werken niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een paar dagen geleden een Asus EN6800GT gekocht en nu wil ik via de site van Asus de nieuwste(en één na nieuwste) driver downloaden. Maar als ik het bestand uitpak krijg ik vreschillende fout meldingen, onder andere dat nvcpl.dll niet uitgeoakt kan worden. Bij de site van nvidia heb ik hetzelfde probleem. Weet iemand waar dit aan ligt?

• paulman
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-07 10:41
soortgelijke setups werken wel?

Verwijderd

Topicstarter
Nou, hier voor had ik er een andere xp(home) op zitten en daar deden heel veel setups het niet dus ik dacht ligt aan xp. Heb er vanavond een andere xp(pro) op geinstaleerd en nu doen die drivers van de grafische kaart het weer niet. De drivers die ik op cd heb meegekregen van me mobo en grafischekaart doen het wel gewoon.

Verwijderd

Heb je soms de nvidiafirewall en/of sw-drivers geïnstalleerd? Schijnen nogal eens corrupte databestanden teveroorzaken als je iets download. Dit daar drivers op je cd-rom het wel gewoon doen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 02:19:
Heb je soms de nvidiafirewall en/of sw-drivers geïnstalleerd? Schijnen nogal eens corrupte databestanden teveroorzaken als je iets download. Dit daar drivers op je cd-rom het wel gewoon doen?
Ik heb idd nvidiafirewall geinstaleerd ik zal eens kijken of het daar aan ligt.

Verwijderd

Topicstarter
Daar lag het aan. Bedankt voor je hulp _/-\o_

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-08 20:08
Ik zou gewoon lekker de drivers van www.nvidia.com zelf pakken, die zijn gegarandeerd altijd het nieuwst.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wannapuf schreef op woensdag 30 november 2005 @ 03:07:
Ik zou gewoon lekker de drivers van www.nvidia.com zelf pakken, die zijn gegarandeerd altijd het nieuwst.
Volgens mij heeft hij dat al geprobeerd ;)

Misschien ligt het aan je installshield wizard software..
Pagina: 1