Misschien weten sommige van jullie dat ik dus bij ACER asia ltd werk(zoniet nu dan)
Nu werd mij dus gevraagd hoe we de sales per maand op konden krikken, dus ik kwam met een paar voorstellen:
vip pasjes voor klanten
free upgrade's
of een continue roadshow
de laaste had ik dus gepresenteerd
het moet er als volgt uit zien:
5 crewmembers(waaronder ik)
we beginnen elke week bij een nieuwe locatie (in hongkong)in een shopping mall overdekt
we hebben beschikking over 4 gameservers, 1 internet server met dual asdl , 20 monitoren en 6 complete pc's
verder hebben we 2 verkoopkramen met produkten van uiteraard acer
we houden dus een ROADSHOW LAN!
iedereen die wil lannen dient z'n eigenpc case only mee te nemen (we hebben 20 monitoren) we beginnen dus niet al te groot
we geven het publiek hier een kans om te zien wat een lan is(uniek in azia, want lanparties zijn er niet
)
ik hoop dus dat het een piek geeft op de verkoop van computers
vraag 1: zal dit lukken??????
nu kan het gewone winkelend publiek per persoon 15 minuten lannen op de 6 pc's ( dus 1 potje quake3, UT een ander lanspel)
vraag 2: zal een winkelend publiek in de rij staan op dit te doen?
kinderen vast wel denk ik en dus houden we verkoop praatjes met de moeder
nu ben ik dus verandtwoordelijk voor de aansluitingen en de LAN itself
aansluitingen geen probleem denk ik
Acer voorziet ons van vette 100mbits hubs
en 4 veritons FP2's (allin1 pc's met lcd)er gaat in iedere veriton een MX in
deze 3 dienen te dienen als gameservers en 1 als mp3 speler(klanten komen hier dus NIET aan!
vraag 3: Hoe zet ik een dedicated server op??
deze vraag geld voor de games quake 3 en UT
(is er een proggie voor een een dedicated server als in NOLF?)dus een server die automatisch levels verwisseld na 15 minuten
nou dat was het
hebben jullie nog wat commentaar of opmerkingen?
Nu werd mij dus gevraagd hoe we de sales per maand op konden krikken, dus ik kwam met een paar voorstellen:
vip pasjes voor klanten
free upgrade's
of een continue roadshow
de laaste had ik dus gepresenteerd
het moet er als volgt uit zien:
5 crewmembers(waaronder ik)
we beginnen elke week bij een nieuwe locatie (in hongkong)in een shopping mall overdekt
we hebben beschikking over 4 gameservers, 1 internet server met dual asdl , 20 monitoren en 6 complete pc's
verder hebben we 2 verkoopkramen met produkten van uiteraard acer
we houden dus een ROADSHOW LAN!
iedereen die wil lannen dient z'n eigenpc case only mee te nemen (we hebben 20 monitoren) we beginnen dus niet al te groot
we geven het publiek hier een kans om te zien wat een lan is(uniek in azia, want lanparties zijn er niet
ik hoop dus dat het een piek geeft op de verkoop van computers
vraag 1: zal dit lukken??????
nu kan het gewone winkelend publiek per persoon 15 minuten lannen op de 6 pc's ( dus 1 potje quake3, UT een ander lanspel)
vraag 2: zal een winkelend publiek in de rij staan op dit te doen?
kinderen vast wel denk ik en dus houden we verkoop praatjes met de moeder
nu ben ik dus verandtwoordelijk voor de aansluitingen en de LAN itself
aansluitingen geen probleem denk ik
Acer voorziet ons van vette 100mbits hubs
en 4 veritons FP2's (allin1 pc's met lcd)er gaat in iedere veriton een MX in
deze 3 dienen te dienen als gameservers en 1 als mp3 speler(klanten komen hier dus NIET aan!
vraag 3: Hoe zet ik een dedicated server op??
deze vraag geld voor de games quake 3 en UT
(is er een proggie voor een een dedicated server als in NOLF?)dus een server die automatisch levels verwisseld na 15 minuten
nou dat was het
hebben jullie nog wat commentaar of opmerkingen?