Feitelijk juiste correctie weggemodereerd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dedun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11-2024
Uit Groen licht voor Intels Fab 28 in Israel
Gepost door TeXiCiTy - dinsdag 29 november 2005 - 20:07 Score: 3 (Inzichtvol)
Zit toch behoorlijk geschoold personeel daar. Israel heeft nogal wa hightech faciliteiten. Denk alleen al aan Dimora
.
Gepost door Dedun - dinsdag 29 november 2005 - 21:58 Score: 0 (Gemodereerd)
*Dimona

Een nucleare reactor in Israel waar in het geheim massavernietingswapens werden geproduceerd. Dat is trouwens meer highly secret dan high tech.
Het is interessant dat een feitelijke correctie wordt weggemodereerd terwijl deze fout met twee andere overbodige (door o.a. herhaling) reacties op het nieuwsbericht blijven staan. Ik vind dat in dit geval de moderaties afdoen aan de kwaliteit van het geheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-10 18:18
Tja, je reactie voegt eigenlijk weinig nuttigs toe buiten een spelfout, je kan moeilijk verwachten dat je daar +4 voor krijgt. moderatie is imho mss wel overdreven.

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Feitelijk juist.... maar onvolledig. Zoals jij het stelt heeft Israel een hoekje woestijn afgebakend en er alleen een atoombomresearchcentrum van gemaakt. De praktijk zal wel zijn dat het een researchpark is waar oa atoombommen maar ook chips ontwikkeld worden. Dus je hebt dan high tech maar ook top secret. Jij impliceert iig de afwezigheid van een mogelijke chipfaciliteit.
Erger is dat je er een trollverpakking omheen doet, namelijk dat stiekume van Israel dat men daar WMD's maakte en dat dat niet mag.... je kan het zo denken, maar ik denk er dan het mijne van.

Dus echt inzichvol zal 'ie niet worden vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dedun
Er zit niks stiekems aan mijn post en in en rond Dimona worden helemaal geen chips gebakken of ontworpen. Dimona ligt trouwens bijna 100 kilometer af van Kiryat Gat, de plek waar de Fabs staan en worden neergezet en nog veel verder van Haifa waar Intels research lab ligt.

Het is gewoon een feit dat in Dimona jaren illegaal (volgens de VN) nucleaire wapens werden geproduceerd. En dit werd goed geheim gehouden als in highly secret. Maar ik plaats niet eens een waarde oordeel in mijn post, alleen een vriendelijke doch feitelijke correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De post van TexiCity is in die zin dan toch inzichtvoller dan de jouwe. Tuurlijk worden (werden?) er in Dimona nucleaire wapens ontwikkeld, maar daar heb je verdomd hoog geschoold personeel en dito faciliteiten voor nodig, dus "inzichtvol" is wel het minste dat ie verdient. De jouwe komt idd vrij trollerig over, beetje van "die samenspanners doen zelf dingen die ze anderen verbieden". Dat je niet voor nucleaire wapens te vinden bent, tot daar aan toe (wie wel eigenlijk?), maar de verpakking is idd niet echt dat.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dedun
De jouwe komt idd vrij trollerig over, beetje van "die samenspanners doen zelf dingen die ze anderen verbieden". Dat je niet voor nucleaire wapens te vinden bent, tot daar aan toe (wie wel eigenlijk?), maar de verpakking is idd niet echt dat.
Ik vind het raar dat ik mijzelf moet herhalen, maar nogmaals; ik bevestig helemaal geen waarde oordeel aan mijn post en het verbaast me dat mensen dit hieruit halen. Dimona is gewoon een nucleaire onderzoeksfacaliteit en heeft helemaal niks met chips bakken te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:01
Zowel in het oordeel over de quote van TeXiCiTy als die van Dedun zitten een hoop aannames. Een troll kan ik uit de reactie van Dedun niet halen. Sterker nog, een gezonde discussie hierover wordt in mijn ogen (hekel aan afko's) door een troll beoordeling weggedrukt. puntje erbij....
Pagina: 1