Hallo allemaal,
Nou ik had me vandaag dus verheugd op versatel wat ze overigens ook aangesloten hebben.
Dus ik meteen lekker testen..kom ik tot de conclusie dat ik op zijn hoogst 3mbit haal van de 20 !!
En dat met een usenet newsserver...
Daarbij kan ik ook niet meer inloggen op msn.Raar maar waar maar msn doet het gewoon NIET meer.
Steek ik nu mijn @home abbo weer erin...hoppa geen enkel probleem en alles loopt..maar ook weer langzaam(4mbit lijn en haal nog geen halve mbit).
Dat is dus ook de rede waarom ik omgestapt ben.
De afstand van mij tot de centrale is onbekend(geeft de link aan wat ik hier ergens heb gevonden)
Zet ik me router ertussen doet het inet het wel maar msn ook nog steeds niet.
Haal ik dus de belkin router ertussen uit werkt het nog steeds niet.
Kortom geen verschil met of zonder router.
Maar het zou toch niet mogen zijn dat ik maar 3mbit haal van de 20.
Ik bedoel als ik nu op 15 a 16 zit met alles eraf dan zou dat toch een mooie snelheid zijn ?
Maar wie heeft er een verklaring waarom msn het gewoon niet doet met versatel en @home wel..?
Nou ik had me vandaag dus verheugd op versatel wat ze overigens ook aangesloten hebben.
Dus ik meteen lekker testen..kom ik tot de conclusie dat ik op zijn hoogst 3mbit haal van de 20 !!
En dat met een usenet newsserver...
Daarbij kan ik ook niet meer inloggen op msn.Raar maar waar maar msn doet het gewoon NIET meer.
Steek ik nu mijn @home abbo weer erin...hoppa geen enkel probleem en alles loopt..maar ook weer langzaam(4mbit lijn en haal nog geen halve mbit).
Dat is dus ook de rede waarom ik omgestapt ben.
De afstand van mij tot de centrale is onbekend(geeft de link aan wat ik hier ergens heb gevonden)
Zet ik me router ertussen doet het inet het wel maar msn ook nog steeds niet.
Haal ik dus de belkin router ertussen uit werkt het nog steeds niet.
Kortom geen verschil met of zonder router.
Maar het zou toch niet mogen zijn dat ik maar 3mbit haal van de 20.
Ik bedoel als ik nu op 15 a 16 zit met alles eraf dan zou dat toch een mooie snelheid zijn ?
Maar wie heeft er een verklaring waarom msn het gewoon niet doet met versatel en @home wel..?