Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Toepassing oude iPaq

Pagina: 1
Acties:
  • 280 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand nog leuke toepassingen voor een oude iPaq 3630 PDA?

Ik heb nog zo'n ding liggen (met PCMCIA craddle, PCMCIA wLan), maar de accu's zijn slecht,
dus erg mobiel is ie nie meer...

Kan ik er nog iets leuks van maken????

Wie heeft er leuke, praktische, handige ideeen...

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 15:24

ThunderNet

Flits!

Uhm... maak er een afstandsbediening van die via LAN werkt :)
Moet je wel beetje kunnen programmeren :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedien je er dan mee via LAN?

Het apparaat is niet echt mobiel meer (accu's leeg enzo)

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 12:34

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

Als je ook nog een webcam hebt kan je er een video phone van maken en dan de webcam bij je deur hangen kan je zien wie er voor de deur staat.

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:52:
Wat bedien je er dan mee via LAN?

Het apparaat is niet echt mobiel meer (accu's leeg enzo)
draai een winamp-web interface (wat zoeken op winamp site...) en gebruik het ding dan als remote vanuit je zetel.

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-11 22:05
Als je draadloos internet hebt, bouw hem in je keuken in: Altijd kookboeken, het laatste nieuws en tweakers bij de hand tijdens het koken. Of anders bij de tv, kun je programma's checken :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kaaswagen op 29-11-2005 23:09 ]

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 22:49 ]

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 11:26

Nulnulnix

BOFH

Koop een nieuwe accu en je kunt er weer een tijdje mee vooruit...
Of denk ik nu te simpel?

We have just one world, but we live in different ones...

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 22:57:
LEUK!
Mogelijkheden genoeg. Ik zoek nog zo iets, mijn oude Casiopeia heeft helaas geen wlan. Ik zou er direct een afstandsbediening van maken voor mijn home theater systeem. Slechte accu is niet zo'n probleem, zet je hem toch steeds in de cradle....

p.s. mocht je hem weg willen doen, ik wil wel ruilen tegen wat anders leuks (mail me indien intresse).
hehe, waarom dacht je dat ik op het idee kwam van afstandsbediening ;) ben om dezelfde reden opzoek naar een ipaq met wlan :P
Maar dan met gebruik van aangepaste webinterface van XBMC :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

.

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:13:
[...]

Zelf iets programmeren is veel leuker en flexibeler! Heb al schetsen en ideeen. Met mijn casiopeia kan ik niet eens internetten via de cradle dus ik zit daar mee echt vast. Ik zag laatst ook nog ergens een commercieel stukje software voor dezelfde funcie wat er ook wel heel fraai uitzag. Ik kan er alleen even niet opkomen waar dat was.
In dat geval kan ik je aan raden om Visual Studio .NET te gebruiken, die heeft een pocket PC emulator, en daardoor wordt het ontwikkelen van applicaties voor pocket pc een stuk makkelijker :)

Verwijderd

.

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:28:
[...]

ken ik ;) moet je wel een PDA hebben die daar compatible mee is natuurlijk.
uhm :P als jij .NET -pocket platform op je PDA hebt geinstalleerd (std. met Windows PocketPC dacht ik? of zit ik verkeerd? :) )

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Als fotolijstje kan je hem ook altijd nog gebruiken. =)

Senile! Senile Oekaki

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik heb ook nog zo'n oude 3630 met defecte accu. Schijnt te vervangen te zijn, een collega van me heeft dat voor elkaar gekregen. Tevens kun je 'm met extra geheugen uitbreiden.

Het ding heeft maar 32MB ram, 110 MHz ARM cpu, geen wifi of bluetooth, wel IR ingebouwd en serieel en usb via cradle, geen memory card slots.

Verwijderd

joopv schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:41:
Ik heb ook nog zo'n oude 3630 met defecte accu. Schijnt te vervangen te zijn, een collega van me heeft dat voor elkaar gekregen. Tevens kun je 'm met extra geheugen uitbreiden.

Het ding heeft maar 32MB ram, 110 MHz ARM cpu, geen wifi of bluetooth, wel IR ingebouwd en serieel en usb via cradle, geen memory card slots.
Dat is niet waar ;)
Compaq iPAQ H3600 Hardware Design Specification - Version 0.2f:
StrongARM core: 150 Dhrystone 2.1 MIPS @ 133 MHz, 235 Dhrystone 2.1 MIPS @ 206 MHz
Ik heb er 2 gekocht op de HCC en heb al gezocht naar mogenlijkheden. Ik ben er al achter dat er een aantal Linux distro's beschikbaar zijn voor de 3600 series. Ook heb ik al een leverancier gevonden voor accu's, 20 euro per stuk (hij heeft er meerdere, nieuw!).

Ik ga er een modden en direct aan mijn server hangen (status schermpje). De andere krijgt een nieuwe accu en een wlan kaartje, zodat ik een room control heb waarmee ik films kan aanzetten, verlichting bedienen (DMXoIP -> oa X10, KlikAanKlikUit, etc. iemand is bezig met RFC), muziek, en meer (alles webbased, pda enkel om een browser te krijgen).

Er zit 1 groot nadeel aan de iPAQ zonder battery (en zonder extra CF / PCMCIA slot). Zodra je de stekker er uit trekt zijn ALLE instellingen / docs weg. Dat is nou emaal zo in de 3600 serie (en een aantal series daar in de buurt, alle oude modellen dus). Daarom MOET je hem flashen naar Linux als je de spanning er af wil halen.
Ik ga er van uit dat je die Linux distro's op het ROM kan branden, en anders er een nieuwe romchip op solderen. Dan kan ik iig perfect direct een werkende browser maken, dat is voor mij voldoende. Mocht dat allemaal niet gaan op een of andere manier dan ga ik toch maar een PCMCIA / CF sleeve zoeken.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 00:28 ]

• LWY
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-07-2022

LWY

= Louie

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 00:22:
Ik heb er 2 gekocht op de HCC en heb al gezocht naar mogenlijkheden.
[knip]
Hey dat is toevallig, ik heb er op de HCC ook een gekocht en ik ben er al een beetje mee aan het proberen geweest. Het probleem waar ik tegen aan liep is dat er geen OS op staat, (geen WinCE of Linux), alleen de originele bootloader. En met die bootloader kan je niet zo veel, de enige manier om er een OS op te krijgen is via een CF-kaart, waar je dus ook nog eens zo'n adapter/sleeve voor nodig hebt. Met andere bootloaders is het wel mogelijk om een OS via de seriele kabel te installeren, maar om een nieuwe bootloader te installeren moet je weer eerst een OS hebben :'(
Op zich is het dus wel werkend te krijgen, alleen vind ik het wel jammer om nu weer 35 euro te betalen voor een (tweedehands) CF sleeve terwijl de iPAQ zelf net zo veel kostte :P

Verwijderd

Er staat op die van mij toch echt een besturingsysteem hoor, als ik ze aan zet dan laad hij gewoon netjes Windows CE. Alleen hij verliest iedere keer de instellingen, die flashed hij vanuit zijn ROM. Naar de actieve data. Dus als je de ROM kan flashen met Linux dan ben je klaar :)

Seriele kabel kan je zelf maken (zie datasheed die ik in mijn vorige post neerdropte, bijna onderaan staan de connectoren. Maargoed ik zie wel hoe ver ik kom, en lukt het niet dan verkoop ik ze weer :)

• LWY
  • Laatst online: 29-07-2022

LWY

= Louie

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:53:
Er staat op die van mij toch echt een besturingsysteem hoor, als ik ze aan zet dan laad hij gewoon netjes Windows CE. Alleen hij verliest iedere keer de instellingen, die flashed hij vanuit zijn ROM. Naar de actieve data. Dus als je de ROM kan flashen met Linux dan ben je klaar :)

Seriele kabel kan je zelf maken (zie datasheed die ik in mijn vorige post neerdropte, bijna onderaan staan de connectoren. Maargoed ik zie wel hoe ver ik kom, en lukt het niet dan verkoop ik ze weer :)
Op die van mij zit dus echt geen besturingsysteem :r
Seriele kabel heb ik wel, maar met enkel die kabel kan je niet veel als je nog geen OS hebt. Jij hebt dus al WinCE, daarmee kan je een nieuwe bootloader installeren en vervolgens een Linux (of windows) image installeren. Helaas zit die optie er voor mij dus niet in...

• EciRuam
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:50
KingOfDos:
Ook heb ik al een leverancier gevonden voor accu's, 20 euro per stuk (hij heeft er meerdere, nieuw!).
Ik heb ook nog een 3630 liggen, met defecte batterij.
Dus ik zou wel eens willen weten wie die leverancier is? :)

[ Voor 3% gewijzigd door EciRuam op 30-11-2005 21:32 ]

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02 21:48

Schapie

Bleh...

Intressant topic dit. Ik heb enige tijd geleden ook een h3630 gekregen van iemand met idd ook een overleden accu. (Gaat niet meer mee dan 30sec uit de cradle.)
Ik heb ook al een tijdje terug de pda even opengeschroefd om te kijken wat voor type accu er in zat.
Maar heb daarna niet meer verder gezocht naar vervangende accu's.

Ik ga denk ik me de komende tijd ook weer eens er in verdiepen en post mijn ervaringen iig hier als er iets zinnigs uitkomt. (Of als ik de boel gesloopt heb. :P )

No signature found

• palmpaul
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-11 23:13
Een vervangende accu voor een 3600-serie kost 89,- bij PDA Tech Center (incl. inbouwen). Goede ervaringen mee (al was het dan voor PalmOS-pda's). Erg aardige mensen en je kunt er voor kiezen om langs te gaan op het inloopspreekuur of het zwikkie gewoon op te sturen.

En nee: ik heb geen aandelen in deze toko ;)

-always ill, but highly intelligent - | iCulture.nl

• madmoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05-2024
[rml][ PocketPC] Onmisbare Freeware / Free-to-try / Trial software[/rml]
Afbeeldingslocatie: http://www.innobec.com/Gx/sidewindow/sidewindow.jpg

Volgens mij is dit ook wel een leuk idee,
voor statestieken, of msn oid.

kan alleen niet vinden wat het kost, de demo draaid nu bij mij,
maar kan niks vinden om te regristreren.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:11

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Nieuwe accu erin, TomTom erop en navigeren maar :?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• roelke
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-11 21:15
lijkt mij 110 mhz wat weinig voor
overgens aan mij geven kan altijd :Y)

I've GoT a solution

• EciRuam
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:50
madmoon schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 17:17:
[afbeelding]

Dat zag er goed uit. Ik ben het meteen gaan uitproberen en het
werkt goed :). Het enige probleem is dat mijn connectie met
activesync maar een paar minuten duurt :(. En dus ook met
Innobec SideWindow.

[ Voor 3% gewijzigd door EciRuam op 02-12-2005 20:57 ]

• To_Tall
  • Laatst online: 15-11 09:01
madmoon schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 17:17:
[afbeelding]

He das kwel!! Ik gebruik nu wel 2 schermpjes een 17" main en een 15" voor wat tooltjes!! dan je pda voor MSN list :)

A Soldiers manual and a pair of boots.

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-10 11:41

RetepV

ALLES valt te repareren

palmpaul schreef op donderdag 01 december 2005 @ 01:19:
Een vervangende accu voor een 3600-serie kost 89,- bij
Bij ReplaceDirect kost 'ie 42,20. Scheelt alweer de helft :).

Ik heb ook nog een iPaq 3630 staan. Geen idee wat ik er mee moet, maar ik doe hem niet weg :). Wie weet kom ik nog eens op een idee.

En vergis je niet in die 206MHz. Het gaat hier om een Intel StrongArm SA-1110 en die zijn nog snel op lage clocksnelheden. Hij is qua snelheid te vergelijken met een Intel X-Scale PXA 255 op 400MHz. Die X-Scale zal alleen wel wat minder stroom gebruiken, denk ik.

Het rottige van die dingen is alleen dat je er zonder sleeve bijna niks op aan kan sluiten. Ik heb er zelf een CompactFlash sleeve bij en een 10MB netwerkkaartje. En dan is er geen ruimte meer voor extra geheugen. Dus als je een sleeve koopt, koop dan gelijk een dual sleeve. Maar een dual CF sleeve is weer ontzettend dik.

[ Voor 20% gewijzigd door RetepV op 23-12-2005 19:57 ]

Macbook Pro

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-11 23:25

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Zou best als navigatie moeten werken. Geen TomTom 5 maar er zijn genoeg alternatieven. Sigaret aansluiting oplader eraan en je hoeft geeneens een nieuwe accu te nemen..

ma ma ma ma ma macron one

• RetepV

RetepV

ALLES valt te repareren

MaxBurn schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 19:55:
Zou best als navigatie moeten werken. Geen TomTom 5 maar er zijn genoeg alternatieven. Sigaret aansluiting oplader eraan en je hoeft geeneens een nieuwe accu te nemen..
Grote probleem is *hier* dat je eigenlijk alleen kan kiezen voor een GPS met een kabeltje. Want je hebt ook nog een CF kaartje nodig voor het geheugen en die moet in de sleeve (tenzij je dus een dual sleeve hebt).

Wat je natuurlijk wel kan doen is het ding met de GPS in je auto inbouwen (of in je camper of boot ofzo). Dan verlaat je het 'portable' aspect en gebruik je de PDA dus als autocomputer. En misschien kun je hem ook gelijk als MP3 speler inzetten (hoewel mijn iPaq 3630 een vreselijk k*tgeluid heeft, maar misschien is dat een exemplarisch probleem).

En misschien is een GPS met een kabeltje wel niet zo'n probleem. Ik heb inmiddels een iPaq rz3715 met een Bluetooth GPS, dus ik ben vast een beetje verwend. :)

[ Voor 20% gewijzigd door RetepV op 23-12-2005 20:01 ]

Macbook Pro

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

RetepV schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 19:53:
[...]

En vergis je niet in die 206MHz. Het gaat hier om een Intel StrongArm SA-1110 en die zijn nog snel op lage clocksnelheden. Hij is qua snelheid te vergelijken met een Intel X-Scale PXA 255 op 400MHz. Die X-Scale zal alleen wel wat minder stroom gebruiken, denk ik.
Sorry, dat geloof ik niet: de XScale is namelijk een uitbreiding op de StrongArm-technologie (IIRC was StrongArm eerst van Nec, is later overgekocht door Intel): het belangrijkste verschil in instructieset is dat er een aantal DSP-like instructies in de XScale bijgekomen zijn.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Verwijderd

[/quote]
hoewel mijn iPaq 3630 een vreselijk k*tgeluid heeft
[quote]

sluit hem dan maar eens aan op een versterker. Dan valt het geluid reuze mee.

PDA's zijn hardstikke leuke en handige dingen. heb zelf een 3630 ,3750,3850,1940 en een 5450 .

het RAM geheugen van een 3630 kan je makkelijk uitbreiden door de 2 geheugen chips eruit te halen en die te vervangen voor grotere SDRAM chips. je moet dan wel opletten op het aantal chips die op een SDRAM plankje zit.128mB met 4 chips geeft 64 mB in je 3630. Hij is dan "upgraded" naar 3650.
Wil je een progje of iets dergelijks vast in het geheugen zetten dan moet je de ipaq file store gebruiken, maar die is erg beperkt wat grootte betreft. Deze heb ik (nog) niet kunnen uitbreiden maar moet met een grotere flash chip wel te maken zijn. Hier moet je volgens mij wel de jtag gebruiken om hem weer van firmware te voorzien.

http://www.sat4all.com/fo...78281&an=0&page=11#878281

in de link heb ik eens een uitleg gegeven hoe het geheugen te vervangen zonder veel lastig gereedschap..

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik heb zelf een jornada 568 (206mhz strongarm) + 256mb compactflash.
Zelf gebruik ik hem om divx films op te kijken, geen last van lage framerate enzo, gewoon 30fps 320x240 divx film :)
Is er geen mogelijkheid om er zelf een betere speaker in te zetten? (zelfde grote natuurlijk, anders past hij er niet in)

[ Voor 25% gewijzigd door Jazzle op 24-12-2005 13:31 ]

• RetepV

RetepV

ALLES valt te repareren

Sprite_tm schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 20:12:
Sorry, dat geloof ik niet: de XScale is namelijk een uitbreiding op de StrongArm-technologie (IIRC was StrongArm eerst van Nec, is later overgekocht door Intel): het belangrijkste verschil in instructieset is dat er een aantal DSP-like instructies in de XScale bijgekomen zijn.
Nou, ik heb het nog eventjes opgezocht, en inderdaad is de X-Scale op 400MHz sneller. De X-Scale op 400MHz is zo'n 1.5 keer sneller dan de StrongArm op 206MHz.
hoewel mijn iPaq 3630 een vreselijk k*tgeluid heeft

sluit hem dan maar eens aan op een versterker. Dan valt het geluid reuze mee.
Nou, ik bedoelde dat hij een vreselijk k*tgeluid over de koptelefoon heeft. Het speakertje is sowieso al echt 3 keer niks :). Mijn iPaq heeft last van een brommend geluid en een gebrek aan laag. Het is net of er op de achtergrond de hele tijd een kat aan het spinnen is ('rrrrrrrrrrrr'). Maar bas komt er niet uit. Alleen een hoog schel geluid.

Maar de mijne is één van de eerste iPaq 3630's. Gekregen bij Microsoft Tech-ED 2000. Ze hadden toen zware leverantieproblemen en ik heb het idee dat de eerste serie nogal wat kinderziektes had.

Of misschien is er gewoon iets mis met dit exemplaar. Een slechte soldering ofzo. Ik heb het nooit echt uitgezocht.

[ Voor 44% gewijzigd door RetepV op 26-12-2005 15:17 ]

Macbook Pro

• RetepV

RetepV

ALLES valt te repareren

Toepassingen die ik voor zo'n iPaq zou zien:

- Boordcomputer voor in je auto, voornamelijk voor GPS navigatie. Hij is zo goedkoop dat je hem gewoon vast in kan bouwen zonder schuldgevoel :).

- Wireless MP3 speler voor bij je stereo. Wireless kaartje erin, MP3 speler software erop en dan MP3's van je shares spelen.

- Fotolijstje (maar is wel erg klein, en de kwaliteit van het display is ook maar mwoa).

- Status display voor je PC. Is toch weer eens wat anders dan een monochroom LCD'tje.

Er zit een gewone serieele poort op, daarmee moet het prima mogelijk zijn om te communiceren met de buitenwereld. Er zit ook een USB op, maar dat is een slave, dus die kun je niet zomaar gebruiken om USB apparatuur op aan te sluiten. Ik weet niet of zoiets softwarematig nog te veranderen is, maar het is een 'USB client interface' en zit schijnbaar vast in de SA-1110 ingebakken. Hij zal intern wel aan de serieele poort vast zitten.

Hier een link met veel info over de iPaq 36xx: http://www.handhelds.org/Compaq/iPAQH3600/iPAQ_H3600.html

En gelijk een vraagje. In de Detailed Pin Description van de expansion connector staat dat A10-A00 wordt gebruikt voor PCMCIA/CF/Memory, terwijl A25 - A11alleen voor PCMCIA zou zijn. Volgens mij kan dat nooit kloppen, met 11 bits kun je maar 2048Kb addresseren. Zelfs de C64 had nog 16 bits voor de adressen. Of is er iets anders aan de hand? Weet iemand een goede hardware specificatie van CompactFlash te vinden?

Macbook Pro

• DutchITMaster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-11 09:08

DutchITMaster

Pay peanuts, get monkeys.

ik heb nog wel een oude pda compaq ipaq 3130

monochrome scherm maar wel compleet , hij heeft ook het bekende dode batterij probleem
craddle op com poort, expansion pack en een cf je 128 mbtjes en tevens een ziplink rol usb kabeltje en volgens mij nog ergens een gps ontvanger van destinator maar of ie werkt :?
heeft een jackplug output en een ir poort

ik heb nu een nieuwe dus wil je was expirimenteren laat het weten wat je er voor over hebt

Netwerk Engineer

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:53:

/me houdt zich aanbevolen in het laatste geval :9

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
http://familiar.handhelds.org, complete linux distro voor de pocket pc :)

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-11 14:31
Er zijn zat batterijen te vinden op ebay. Waarschijnlijk wel in Duitsland maar dat kan toch niet zo'n groot probleem zijn. Vanaf ongeveer 15 euro. Ze zijn heel makkelijk te vervangen

• roelke
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-11 21:15
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 08:07:
[...]

/me houdt zich aanbevolen in het laatste geval :9
me to :Y)

I've GoT a solution

Verwijderd

Hier wat ideeen voor een Ipaq mod:

- Voor diegene met een digitale treinbaan een Afstandsbediening
- Tom Tom Mod een eigen gebouwd kastje met alles er op en aan.
- VOIP telefoon.

Maar is nog niet echt wat dat ik denk.. open slopen me Ipaq..
iemand anders met een MUST HAVE IDEE??
zeker intressant topic namelijk..

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:45

Zewatanejo

Fine Thanks!

Als het mag wil ik dit topic een kickje geven.

*kick*

Ik heb afgelopen week ook een ipaq 3630 met CF sleeve gehad van een collega.

Zelf had ik me bedacht dat ik hem mooi als vaste navigator in mijn auto kan bouwen
(heb nog een leadtek GPS reciever liggen)

In dit topic wordt gezegd dat tomtom 5 er niet op geinstalleerd kan worden
MaxBurn schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 19:55:
Hier kom ik echter wel de ipaq 3630 in het lijstje met compatible hardware tegen.
Is dit een foutje van PDAshop.nl of heeft iemand er praktijk ervaring mee?

Als tomtom 5 niet werkt welke navigatiesoftware is dan wel geschikt voor de ipaq 3630?

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-11 11:40
TomTom 5 draait er wel op, maar niet stabiel. De PDA is gewoon niet krachtig genoeg voor de refreshrate van TomTom en zo. TomTom 3 werkt prima trouwens, zou een oplossing kunnen zijn.

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Pagina: 1