Toepassingen die ik voor zo'n iPaq zou zien:
- Boordcomputer voor in je auto, voornamelijk voor GPS navigatie. Hij is zo goedkoop dat je hem gewoon vast in kan bouwen zonder schuldgevoel

.
- Wireless MP3 speler voor bij je stereo. Wireless kaartje erin, MP3 speler software erop en dan MP3's van je shares spelen.
- Fotolijstje (maar is wel erg klein, en de kwaliteit van het display is ook maar mwoa).
- Status display voor je PC. Is toch weer eens wat anders dan een monochroom LCD'tje.
Er zit een gewone serieele poort op, daarmee moet het prima mogelijk zijn om te communiceren met de buitenwereld. Er zit ook een USB op, maar dat is een slave, dus die kun je niet zomaar gebruiken om USB apparatuur op aan te sluiten. Ik weet niet of zoiets softwarematig nog te veranderen is, maar het is een 'USB client interface' en zit schijnbaar vast in de SA-1110 ingebakken. Hij zal intern wel aan de serieele poort vast zitten.
Hier een link met veel info over de iPaq 36xx:
http://www.handhelds.org/Compaq/iPAQH3600/iPAQ_H3600.html
En gelijk een vraagje. In de Detailed Pin Description van de expansion connector staat dat A10-A00 wordt gebruikt voor PCMCIA/CF/Memory, terwijl A25 - A11alleen voor PCMCIA zou zijn. Volgens mij kan dat nooit kloppen, met 11 bits kun je maar 2048Kb addresseren. Zelfs de C64 had nog 16 bits voor de adressen. Of is er iets anders aan de hand? Weet iemand een goede hardware specificatie van CompactFlash te vinden?