Geforce + TNT2 m64 gaan niet in een computer?

Pagina: 1
Acties:

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Als ik ze beide in mijn computer laat dan is alles met de tnt2 erg traag van MPEGjes tot het scrollen met het internet, computer herstart zich ect. haal ik de Geforce eruit gaat alles perfect. :?

Beide werkend in een systeem gaat ook niet want de detenator drivers conflicteren met elkaar ook al gebruik ik dezelfde drivers.

Gaat het gewoon niet of doe ik iets verkeerd?

Verwijderd

haha
lachuh dat je het probeert
ik zou het nooit durven
ik neem aan dat je een pci m64 hebt?

je mag hopen dat je computer niet uit elkaaar is gecrashed , want volgens mij 1 driver voor 2 nvidia chips aansturen is een NO GO for me.
alhoewel nooit geprobeerd.
werkt dual mon wel btw??

trouwens dit topic hoort ergen anders, maar ik ga niet zeiken ;)

Verwijderd

kyle, het kan dus als allereerste wel..

Multicard, multidisplay werkt prima!

En met die Unified driver architecture van nvidia ( leuk zo'n pdfje lezen ;) ) installeert hij meteen de correcte drivers
-------

BTW, het klopt wel, dat had onder een ander forum gemoeten :(
Foutje! geeft nix ;)

Maar ja, post eens wat meer info:
- driverversie etc.

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
O jee. Ik zit in Processors & Mobo's |:( Moet echt naar bed. :z

driverversie is 6.67 en als ik de beeldschermproperties aanklik krijg ik een melding van "ongeldige beeldscherminstellingen" (Win2k) of blijft hangen Win9x)

Toen heb ik geprobeert om de Geforce uit te schakelen maar de problemen bleven. Ze deelden ook geen IRQ. Ik weet best dat de m64 traag is maar in 2D zou het nauwelijks uit moeten maken dus ik wist dat er iets mis was. Maar ik vraag me af wat? Scrollen van een webpage ging met een delay van bijna 1 sec. Geforce eruit halen en de TNT2 kaartje ging geweldig.

Weet niet of hetgene wat ik in getikt heb vol met fouten zit of niet maar ik moet nu echt naar bed :Z